Metamorfoza gazety Inter-Team

, 8 czerwca 2018, 13:24

Gazeta przeszła przeobrażenie, począwszy od grupy docelowej, przez tytuł i layout, po zawartość. „Inter-News” wydawany jest nieprzerwanie od ponad 14 lat. Do tej pory był gazetą branżową i trafiał przede wszystkim do właścicieli warsztatów samochodowych, sklepów i hurtowni motoryzacyjnych (B2B).

Teraz rozszerzona została grupa odbiorców magazynu. Treści są przygotowywane tak, by informacje czerpali zarówno profesjonaliści z branży, jak i osoby, które nie są związane z branżą motoryzacyjną czyli wszyscy klienci (B2C). Trudne informacje związane ze światem motoryzacyjnym i automotive podane zostały w przystępny i lekki sposób.

Zmieniony „Inter-News” oprócz nowych odbiorców zyskał także nową nazwę – od teraz to „Inter-Team News”. Zmienił się także wygląd winiety czyli nagłówka z tytułem oraz layout gazety.

Dodatkowo w magazynie pojawiły się intrygujące i nieoczywiste działy. W każdym numerze „Inter-Team News” czytelnik znajdzie się „Prosto w oczy” podczas wywiadu ze znaną osobą (w obecnym numerze jest to Odeta Moro – znana prezenterka radiowa i telewizyjna, pasjonatka motoryzacji. Można zwrócić uwagę również na ciekawostki motoryzacyjne, porady prawne, materiały od dostawców czy nowinki ze świata gadżetów. Sekcja „Żyj z pasją”, opisuje niecodzienne hobby osób pracujących lub związanych z Inter-Team.

„Inter-Team News” będzie ukazywał się teraz cztery razy w roku. Dodatkowo pojawi się nowe wydawnictwo: „Inter-Team Warsztat”, jako dodatek do magazynu wiodącego, wychodzące dwa razy w roku. „Inter-Team Warsztat” to dodatek techniczny dedykowany właścicielom i pracownikom warsztatów samochodowych, sklepów i hurtowni motoryzacyjnych (B2B). Pierwszy numer pojawi się w wakacje wraz z drugim numerem „Inter-Team News”.

 

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Ron12, 10 czerwca 2018, 13:23 3 -6

Pięknie udało się ściągnąć pomysł z gazetek Profi Auto.

Odpowiedz