W Polsce powstaje nowa sieć warsztatów Partner ELIT

26 stycznia 2018, 14:31

Zmiany w strukturze właścicielskiej AD Polska mają szczególne znaczenie dla warsztatów działających pod szyldami AD Serwis i Auto Primo. Zastępuje je nowa, międzynarodowa sieć Partner ELIT.

Od 2002 roku spółka AD Polska budowała sieć AD Serwis. W ubiegłym roku liczyła ona 160 warsztatów. Jednocześnie, od 2008 roku, rozwijana była sieć pod nazwą Auto Primo. Ta z kolei obejmowała 317 lokalizacji na terenie całego kraju.

– W grudniu ubiegłego roku oficjalnie nowym właścicielem AD Polska został LKQ Corporation – globalny lider w dystrybucji części motoryzacyjnych, materiałów eksploatacyjnych i wyposażenia warsztatów. Umowa sprzedaży reguluje też kwestie dotyczące działalności AD Serwis i Auto Primo – mówi Mirosław Drej, Manager ds. Klientów Kluczowych i Sieci Serwisowych, ELIT Polska – Według ustaleń prawo do korzystania ze znaków towarowych Auto Distribution wygasło z końcem 2017 roku. Nie oznacza to jednak naszej rezygnacji z kontynuowania dotychczasowej współpracy, od strony formalnej po podpisaniu nowych umów będą one działać pod logo Partner ELIT. – dodaje.

Jednak nie jest to kwestia wymiany szyldów na elewacji warsztatu. ELIT Polska, działająca w strukturach grupy Rhiag, wprowadza nową koncepcję serwisów samochodowych. W praktyce wymusza to dostosowanie obiektów, wyposażenia, jak i zakresu usług do wyznaczonych standardów.

– Warsztaty działające pod szyldem AD Serwis czy Auto Primo, to niezależne od nas podmioty gospodarcze, dlatego każdy właściciel podejmuje samodzielne decyzje czy chce przystąpić do sieci Partner ELIT. Jesteśmy też otwarci na nowe warsztaty, które chcą chcą współpracować z nami w tym zakresie – dodaje Mirosław Drej z ELIT Polska – Wszystkim proponujemy te same warunki i korzyści. Wśród nich warto wymienić możliwość skorzystania z szeregu praktycznych szkoleń, wsparcie za pośrednictwem infolinii technicznej czy dostęp do bazy wiedzy i szerokiego katalogu produktów. – dodaje.

Wśród nowych produktów pojawiła się nowa marka Starline, której portfolio liczy ponad 50 tysięcy pozycji podzielonych na 50 kategorii. W pierwszej kolejności ELIT Polska wprowadziła części z gamy elementów układu hamulcowego, hydrauliki pojazdowej i kilkanaście pozycji akumulatorów.

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Mortimer, 26 stycznia 2018, 17:14 19 0

Wspaniałe deklaracje, ale nawet jeszcze nie przebrandowali filii, nie ma sensownej strony www , spójnej logistyki... Nowa super sieć warsztatowa i zdaje się, przepakowany Kager:-)

Odpowiedz

Anonim, 28 stycznia 2018, 13:56 10 -2

Jeżeli chcą mechanika przyciągnąć marką Starline to dużo zdrowia. To jest partnerstwo na zasadzie, kupuj u mnie chinola bo mamy na nim najlepszy zarobek.

Odpowiedz

mokrus, 28 stycznia 2018, 16:22 16 0

Problem taki sam jak w innych sieciach. Warsztat nie dostaje nic. Ma kupować i reklamować ich.
Do tego nie ma tam ludzi którzy potrafią z mechanikami rozmawiać. Nedete krawaciarze.

Odpowiedz

Arek, 30 stycznia 2018, 20:54 9 0

Wszyscy dystrybutorzy są otwarci na nowe warsztaty i tu Drej Ameryki nie odkrył.
Auto Primo, bynajmniej w dolnośląskim wrażenia nie robi.....najczęściej to "obesrany" przez gołębie plafon, wiszący byle gdzie. Przykład dla niedowiarków? Wrocław ul. Robotnicza.
Coś na zasadzie dali, wisi i nie spada to niech wisi bo jak zdejmiemy to będzie dziura w ścianie.
Wizualizacja fajna ale kto za to zapłaci?

Odpowiedz

mechanik, 1 lutego 2018, 22:26 4 0

Będąc pod logo Auto Primo dostałem raptem plafon plus dwa kombinezony i parę ulotek,ciekawe co zaproponuje Elit Polska bo jak widzę zmieniła się nazwa a przy sterach te same twarze.Na początek proponował bym zmianę przedstawicieli handlowych na nowych.Starym albo się nie chce albo obrośli w piórka.Znajomy opowiadał jak przedstawiciel AD stał niedaleko warsztatu ale nie wszedł.Podejrzewam że mają GPS i muszą swoje u klienta odstać .Niech ELIT POLSKA weźmie się za tę grupę ,wiem od sprzedawcy który mnie obsługuje że zarabiają nieźle za nie robienie prawie nic .Co to Starline to nie jest to produkt po za ceną dobry .Sam przymierzałem filtr powietrza ze Starline i Optimy i wychodzi na korzyść tego drugiego

Odpowiedz