Moto-Profil: podsumowanie roku 2017

17 stycznia 2018, 11:36

25-procentowy wzrost sprzedaży, powiększona powierzchnia magazynowa, rekordowe targi ProfiAuto Show, a także nagrody i wyróżnienia. Tak w dużym skrócie prezentuje się podsumowanie roku 2017 w Moto-Profil. W tym roku firma obchodzi swoje 25-lecie.

Miniony rok był dla firmy Moto-Profil udany. Przedsiębiorstwo zanotowało wzrost sprzedaży o 25 procent w stosunku do roku 2016, a jego partnerzy byli aktywni zarówno na rynkach lokalnych, jak i zagranicznych. Siedziba spółki została powiększona o blisko 30 procent w porównaniu z rokiem 2016. Obecnie magazyn zajmuje powierzchnię 45 tys. metrów kwadratowych, a wartość części samochodowych, które się w nim znajdują, przekracza 60 mln euro.

W ubiegłym roku dystrybutor części zamiennych został doceniony w wielu rankingach. Miesięcznik „Forbes” nagrodził firmę siódmym w historii „Diamentem Forbesa” i sklasyfikował ją na 66. miejscu w rankingu „100 Największych Polskich Firm Prywatnych”. Przedsiębiorstwo znalazło się również na liście największych polskich firm opracowanej przez „Rzeczpospolitą” oraz w rankingu „200 Największych Polskich Firm” tygodnika „Wprost”.

Moto-Profil, jako pierwsza firma w kraju, skatalogował narzędzia do obsługi rozrządu różnych producentów pod konkretną markę pojazdu. Wzbogaciło to katalog Części Samochodowych ProfiAuto o możliwość doboru faktycznych blokad rozrządu do wybranego pojazdu, dzięki czemu klienci mogą w prosty sposób dopasować narzędzia, podobnie jak ma to miejsce w przypadku części samochodowych. W katalogu pojawiła się również funkcja „Wyceny”, pozwalająca na kompleksowe oszacowanie kosztów zakupu części i ocenę czasu pracy.

W roku 2017 rozwijano również markę ProfiAuto. W sieci znajduje się ponad 220 sklepów i hurtowni motoryzacyjnych oraz niemal 1200 serwisów samochodowych, zlokalizowanych w Polsce, Czechach i Słowacji. Wśród największych projektów zrealizowanych w minionym roku znajdują się między innymi: rekordowe targi ProfiAuto Show, które odwiedziło ponad 40 tysięcy gości, druga seria „Projektu Warsztat”, jednego z najpopularniejszych programów TVN Turbo, a także flagowa akcja PitStop zorganizowana w 100 miastach polskich, czeskich i słowackich.

– Bez wątpienia był to jeden z najlepszych okresów dla nas i naszych partnerów. Wdrożyliśmy zaplanowane działania i poczyniliśmy śmiałe plany na przyszłość. Beneficjentem podjętych inicjatyw jest nie tylko Moto-Profil, ale przede wszystkim partnerzy firmy, którzy napędzają nas do ciągłego rozwoju – mówi Piotr Tochowicz, prezes firmy Moto-Profil.

Rok 2018 będzie dla firmy wyjątkowy – przedsiębiorstwo obchodzi 25-lecie działalności. W tym roku pod hasłem „Nowa Era Motoryzacji” odbędzie się także 15 edycja targów ProfiAuto Show.

Opublikowane przez: Redakcja