Produkty AS-PL w ofercie MOTO-PROFIL

, 22 listopada 2017, 9:39

Spółka z Gdańska pozyskała nowego partnera – firmę MOTO-PROFIL, jednego
z dystrybutorów części samochodowych w Polsce.

AS-PL dostarczać będzie flagowe produkty takie jak: alternatory, rozruszniki oraz części do nich, sygnowane własną marką AS.

„Dzięki nawiązaniu współpracy z firmą MOTO-PROFIL rozszerzy się dotychczasowy kanał dystrybucji oferowanych przez nas produktów. Naszym wspólnym celem biznesowym jest dynamiczna i terminowa dostawa produktów do klienta, a także rozwój rynku motoryzacyjnego w Polsce.” – informuje Wojciech Kuś – dyrektor ds. sprzedaży w AS-PL Sp. z o.o.

MOTO-PROFIL zaopatruje 1300 hurtowni w Polsce oraz za granicą. Poprzez partnerów handlowych dociera z ofertą do ponad 15 000 warsztatów samochodowych na terenie naszego kraju. Struktura dystrybucji oparta jest na wysoce efektywnym, niezawodnym systemie logistycznym wspartym najnowocześniejszymi technologiami informatycznymi.

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

czarny olo, 22 listopada 2017, 13:09 11 0

Pierwszy raz widzę możliwość komentarza pod postem dotyczącym Moto-Profila, aż mi z wrażenia mowę odjęło i nie wiem ci napisać

Odpowiedz

kibic, 22 listopada 2017, 16:16 7 0

pewnie zaraz się "obczają" .... i zablokują :). Skąd oni nabrali te 1300 hurtowni ?:) chyba że mają na myśli te jedno i dwuosobowe ?

Odpowiedz

Bojarski Auto, 22 listopada 2017, 18:07 12 0

widać z tego że profile zaopatrują każdy warsztat w Polsce. Nieźle. Zastanawiam się tylko dlaczego nie są przed Intercarsem?

Odpowiedz

miszvz, 22 listopada 2017, 19:01 5 0

A nie są?

Odpowiedz

endrju, 22 listopada 2017, 19:44 6 0

Ciekawostka
Jeśli napiszecie jakikolwiek komentarz to pojawi sie od razu
Jesli użyjecie w nim nazwy powyższej firmy, to pojawi się komunikat
o przesłaniu komentarza do moderacji ze względu na wulgaryzmy.
Co to ma być?

Odpowiedz

Realist, 22 listopada 2017, 19:54 5 0

Można komentować, aż tak nieswojo jakoś. Nie wiem co napisać, trochę się boję

Odpowiedz

aDAM.T., 26 listopada 2017, 17:38 4 0

Dziwna firma . Jakieś nagrody , jakieś miejsca i kwalifikacje a pracowników traktują jak ............
szkoda mówić . Dodatkowo tworzą te Ich serwisy tylko co mają powiedzieć Ci którzy musieli ostro wyrabiać aby dostać rabaty i zostać w Frofi Auto ! a teraz byle jaki blaszak , czy stodoła może być Ich serwisem !! ja w to już nie wchodzę :(

Odpowiedz

Anonim, 27 listopada 2017, 16:23 8 0

MP usilnie chce bezpośrednio dotrzeć do klienta końcowego czyli serwisu po plecach swoich długoletnich partnerów. Opowiadanie, że jest to czyste i uczciwe partnerstwo jest co najmniej wątpliwe. Inni musieli mozolnie pracować aby zbudować sieć serwisów, a ci wykorzystując system po najmniejszej linii oporu chcą je przejąć. Oj chyba pali się nieźle pod nogami, jeszcze ich Elit na śląsku dobije.

Odpowiedz

fleksy, 2 grudnia 2017, 15:23 8 0

a ja się ciągle dziwię że ktoś wierzył czy wierzy w lojalność profilu. Zawsze coś innego mówili a coś innego robili. Wielu ich tzw partnerów zostało wykolegowanych jak nie podkręcali obrotów tak jak profile chcieli. lojalności z ich strony nie ma, niektórym tam chyba sodówka do głowy uderzyła. Chętnie przypomniałbym im co mi mówili 10 lat temu jak chcieli mój obrót. A teraz? te same osoby mydlą mi oczy i próbują zakłamać rzeczywistość. Nie wiem czy maj wzrosty, w kółko tylko słyszę że u nich jest super a inni bankrutują. AP Bieruń, Inter Team i Elit przegonią ich szybko, pewnie już w 2018. A rok później Motorol pokaże im środkowy palec. Na własne życzenie paru osób, którym to się wydawało że mogą wszystko.

Odpowiedz