TRW promuje bezpieczeństwo na drodze

2 listopada 2009, 0:00

We wrześniu 2009r. ruszyła pierwsza część nowej kampanii promocyjnej marki TRW. Kampania, promująca bezpieczeństwo na drodze, opiera się na pobudzających wyobraźnię obrazach sytuacji, w których użycie w pojeździe elementów zawieszenia gorszej jakości może być katastrofalne w skutkach. W niebezpiecznych sytuacjach na drodze granica między „udało się” a „prawie się udało” jest niezwykle cienka. Tym istotniejsze jest wyposażenie pojazdu w części najlepszej jakości, które pozwolą kierowcy utrzymać kontrolę nad samochodem w sytuacjach ekstremalnych.

„Moment rozpoczęcia kampanii nie jest bez znaczenia. Aktualnie rynek daje niewiele przestrzeni na sprzedaż coraz większej ilości produktów. Jedynie położenie nacisku na jakość sprzedawanych części daje możliwość zwiększenia wartości w łańcuchu dostaw, od produkcji i dystrybucji po montaż. Czas recesji, kiedy w sposób nieunikniony niektóre marki znikają z rynku, a dystrybutorzy i mechanicy muszą szukać na ich miejsce innych, które wypełnią powstałą lukę, jest też idealnym momentem na zwiększanie świadomości marki TRW. Nowa kampania z pewnością się do tego przyczyni”.

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!