Tuning&Off-Road na targach Inter Cars 2017

, 25 września 2017, 13:51

Dział Tuningu i Off-roadu został w tym roku powiększony. W tegorocznej edycji targów, Inter-Cars położył szczególny nacisk na wyeksponowanie oferty, w której znajdują się części i akcesoria do tuningu samochodów ulicznych jak również części do motorsportu, wykorzystywane w wielu dyscyplinach sportów motorowych.

W hali tuningu przedstawiona została oferta części i akcesoria, które są bardzo popularne i często używane w off-roadzie. Jest ona kierowana szczególnie do fanów poruszania się w terenie (również SUVy czy samochody użytkowe) i właśnie między innymi ten temat został przybliżony odwiedzającym. Dla fanów pięknych felg, polska firma Disla przygotowała stoisko przedstawiające różne modele obręczy aluminiowych.

Oprócz produktów dostępnych w ofercie, przedstawiona została również ekspozycja pojazdów. Począwszy od modyfikowanych samochodów ulicznych, przez auta klasyczne,  te przeznaczone do ciężkiego terenu, a skończywszy na pojazdach zmodyfikowanych na potrzeby wyczynowego motorsportu.

Firma TG Group wystawiła część swoich ciekawych pojazdów, wśród których znalazła się perełka motoryzacji – Honda NSX. Na ekspozycji zaprezentowany został również zmodyfikowany Nissan GTR, a także wyczynowe BMW E36. Jest to w pewnym stopniu przekrój modyfikacji i tego, co można osiągnąć tuningiem, począwszy od aut ulicznych, w którym można poprawić właściwości trakcyjne, przez samochody grupy Gran Turismo, po auta typowo wyczynowo-torowe czy też rajdowe.

Na ekspozycji zewnętrznej zostały wystawione auta do driftu. Swoje stoisko zewnętrzne miało także Federal Mogul Motorparts, na którym Maciej Dreszer – polski kierowca w europejskiej serii NASCAR, prezentował swój pojazd z potężnym silnikiem. Dopieszczone pojazdy zaprezentowała też grupa BMW syndykat. Nie zabrakło też większego przedstawiciela off-roadu w postaci monster trucka. Przedstawiony został także dość niespotykany projekt auta dostawczego. W Volkswagenie Caddy jest zamontowany system pneumatycznego zawieszenia RX, który pozwala na regulowanie poziomu wysokości zawieszenia w zależności od potrzeb, kładąc go praktycznie na ziemi, bądź podnosząc na wypadek potrzeby wjechania w niepewny teren.

To auto pokazuje, że tuning praktycznie obowiązuje we wszystkich gałęziach motoryzacji. Istotą tuningu jest dostosowywanie pojazdu do potrzeb właściciela. Dlatego oprócz firm specjalizujących się w tuningu mechanicznym na terenie wystawowym znalazło się sporo firm, które przedstawiły tuning od ekonomicznej strony, czyli układy LPG.

Niedaleko hali działu tuningu&off-roadu odbywał się tzw. Motor Show. Na ustawionym torze odbywały się pokazy stuntu, zawody driftingu, gymkhana, rally cross oraz FMX.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Fungus, 26 września 2017, 20:15 0 0

Zawieszenie w VW Caddym jest firmy AirREX a nie RX ;-)

Odpowiedz