Promocje z okazji 20-lecia Autodaty w Polsce

10 czerwca 2009, 0:00

W 2009 roku firma Precyzja Service hucznie obchodzi jubileusz 20 lecia przedstawicielstwa brytyjskiego wydawnictwa Autodata w Polsce. Minęło już 20 lat od kiedy produkty Autodata pojawiły się na rynku polskim i na dobre zadomowiły się w polskich warsztatach. W dzisiejszych czasach trudno spotkać mechanika, który nie wiedziałby, co oznacza słowo Autodata potocznie określane jako „ Encyklopedia dla warsztatów”.

Autodata przygotowała na ten jubileuszowy rok liczne promocje i nowości. Pierwszą atrakcją jest wprowadzenie dogodnych form płatności umożliwiających korzystanie z programów Autodata dużym firmom warsztatowym, państwowym przedsiębiorstwom, szkołom oraz prywatnym warsztatom. Od 2008 roku wprowadzono do oferty miesięczne formy płatności za roczną licencję programu Autodata. Taka forma płatności pozwala na zakup programu nie odczuwając jednocześnie wydatku w budżecie firmy.

W związku z dużym zainteresowaniem propozycją ratalną abonamentu od tego roku uruchomiona została nowa forma zakupu programów Autodata. Program jest oferowany w postaci 3 – letniego abonamentu. Płatności odbywają się co 6 miesięcy. Po 3 latach klient nabywa prawo do wykupu licencji nie ograniczonej czasowo, która pozwala na indywidualne decydowanie o potrzebie aktualizowania swojej bazy danych. Ta propozycja jest o tyle korzystna, że gwarantuje stałą cenę przez okres 3 lat. Użytkownik nie musi obawiać się zmian cen ani nieustannie pilnować daty wygaśnięcia licencji.

Główną atrakcją jubileuszu jest przygotowanie cen specjalnych dla obecnych i nowych klientów. Programy objęte promocją to Autodata CD1 ( tzw. Wersja Mechanik), Autodata DVD 3 ( zawierająca dane z zakresu mechaniki, diagnostyki, elektryki, elektroniki i klimatyzacji ) oraz program do pojazdów ciężarowych Autodata Truck Info 1.

Więcej informacji o wszystkich niespodziankach cenowych i akcjach promocyjnych na www.autodatapolska.pl lub pod nr tel. 052/325 10 27.

 

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 20 czerwca 2009, 0:00 0 0

Witam
Kupuję wiele programów, ale Waszą ofertę (także na TTM 2009) Auto Data CD3 uważam za idiotyczną a to za przyczyną uniemożliwienia korzystania z zakupionego programu po roku (wymagany jest ponowny zakup) ; to pewnie polski (Wasz) wymysł jak wiele innych absurdów. Taką samą opinię prezentowałem na TTM.
Nie oczekuję zamieszczenia mojej opinii bo nie jest Wam wygodna ale skorzystałem z danego mi prawa do wyrażenia opinii, choć ona z pewnością spłynie po Was jak woda po gęsi.
Kropelka-Bogdan

Odpowiedz