Pierwsze warsztaty NEXUSAUTO w Polsce

2 sierpnia 2017, 12:18

NEXUS Automotive Central Europe (N!ACE), regionalny reprezentant NEXUS Automotive International SA informuje o uruchomieniu pierwszych warsztatów sieci NEXUSAUTO w Polsce.

Organizatorzy podkreślają międzynarodowy wymiar przedsięwzięcia, atrakcyjność koncepcji, szerokość oferty handlowej i profesjonalizm współpracy z dystrybutorami części zamiennych zrzeszonymi w N!ACE.

Partnerzy sieci mogą liczyć na wsparcie technologiczne, organizacyjne i handlowe ze strony N!ACE. NEXUSAUTO oferuje takie korzyści jak: dostęp do oprogramowania warsztatowego oraz narzędzi z zastosowaniem specjalnych warunków handlowych, wsparcie techniczne, realizowane przez profesjonalny hotline, szkolenia i platformę e-learningowa wspieraną przez NEXUS Academy. Ponadto w ramach NEXUSAUTO, N!ACE oferuje partnerom wizualizację obiektu.

N!ACE jest regionalnym przedstawicielem NEXUS Automotive International SA, dynamicznie rozwijającej się grupy motoryzacyjnej, reprezentowanej przez 121 partnerów w 118 krajach. Dzięki temu partnerzy NEXUSAUTO zyskują dostęp do szerokiej oferty dostawców oraz atrakcyjność warunków handlowych w zakresie zakupu części zamiennych. Warsztaty mogą korzystać z marek serwisowych N! oraz marek ‘premium’.

Organizatorzy sieci, planują uruchomienie programów gwarancji sieciowej na wykonywane naprawy oraz oferty międzynarodowej pomocy drogowej dla klientów.

Hubert Słok, członek Zarządu N!ACE oraz Network Manager EMEA w NEXUS Automotive International SA:

– Utworzenie NEXUSAUTO w Polsce to naturalny krok w rozwoju N! w regionie, umocnienie pozycji Partnerów N!ACE i wsparcie dla ich klientów. Przygotowania do uruchomienia projektu trwają już w kolejnych krajach regionu.

Artur Prokopowicz, Manager ds. Rozwoju N!ACE:

– Nasze globalne motto brzmi ‘The best care for your car’, co oznacza że priorytetowo traktujemy klienta i jego bezpieczeństwo. Dostarczamy naszym partnerom najwyższej jakości części zamienne, kładziemy również nacisk na standardy związane z naprawą samochodów. Współpracujemy z warsztatami o uznanej renomie na rynku. Otrzymujemy liczne zgłoszenia od potencjalnych partnerów NEXUSAUTO, wkrótce na mapie Polski pojawią się nowe warsztaty zrzeszone pod szyldem NEXUSAUTO, oferujące swoim klientom najwyższej jakości serwis.

Więcej informacji jest dostępnych na stronie: www.nexusautopolska.pl

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Mechanik, 3 sierpnia 2017, 18:42 7 -8

Jak dla mnie to kolejny twor ktory poza tablicami i kombinezonami nic nie daje mechanikom. Życie zweryfikuje ale diec warsztatowa to nie zmiana szyldów z ew na n!

Odpowiedz

Nexus Automotive, 4 sierpnia 2017, 12:44 7 -2

Witam, dziękuję za komentarz. Z całym szacunkiem, ocenia Pan sieć NexusAuto nie znając naszej oferty. W artykule przekazaliśmy tylko małą część informacji na temat koncepcji sieci serwisowej N!. Oferujemy znacznie więcej niż zmianę szyldów na oznakowanie najwyższej jakości. Znamy problemy i potrzeby osób prowadzących działalność warsztatową i na tej podstawie przygotowaliśmy odpowiednią, bardzo atrakcyjną propozycję. Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiam, Artur Prokopowicz / Nexus Automotive Central Europe

Odpowiedz

Mechanik, 4 sierpnia 2017, 21:09 4 -1

Handlowiec ktory u mnie byl nie potrafił nic powiedzieć nt konkretnych korzysci. Mnie nie intetedujs szyldy kombinezony ani karty przyjęcia pojazdu. Moim zdaniem nie tedy droga.

Odpowiedz

Nexus Automotive, 5 sierpnia 2017, 10:24 4 -4

Witam ponownie. Trudno odnieść się do tej sytuacji nie znając szczegółów, z kim mam przyjemność korespondować i który z naszych handlowców Pana odwiedził, mamy w terenie dużą grupę przedstawicieli. Być może handlowiec nie uzyskał wystarczającej ilości czasu na przedstawienie pełnej oferty. Szyldy, kombinezony, karty przyjęcia pojazdu o których Pan pisze to ważne, jednak nie najważniejsze elementy naszej koncepcji. Wiemy czego Właściciele warsztatów potrzebują najbardziej - doposażenia warsztatu na korzystnych warunkach, szeroko pojętego wsparcia technicznego, pomocy w organizacji warsztatu, wprowadzenia standardów zwiększających konkurencyjność firmy na lokalnym runku i realnej pomocy w poszerzeniu grona klientów. Na te elementy stawiamy w pierwszej kolejności. To jednak wciąż tylko wybrane elementy koncepcji NexusAuto, na których szersze omówienie zabraknie miejsca na tym forum. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu. Jestem przekonany, że rozwiejemy Pana wątpliwości podczas osobistej rozmowy. Pozdrawiam, Artur Prokopowicz / Nexus Automotive Central Europe

Odpowiedz

Iglotkz, 5 sierpnia 2017, 16:28 6 -1

To może jakiś szczegół powiedzmy ile muszę zrobić obrotu i w jakim okresie żeby dostać sprzęt za 10tys zł netto ?

Odpowiedz

Iglotkz, 5 sierpnia 2017, 23:52 6 -1

Wszędzie tajemnice ;) a to przecież podstawowe informacje

Odpowiedz

Anonim, 8 sierpnia 2017, 9:07 5 -1

Ciekawe ile trzeba za te loga wybecelować

Odpowiedz

Dbający o biznes, 10 sierpnia 2017, 8:39 4 0

Do managera z Nexus. Gdy warsztat ktory wspolpracuje z Auto Land przystapi do tej sieci to warsztat po drugiej stronie ulicy wspolpracujacy np z Inter Team tez bedzie mogl przystapic do sieci oraz warsztat wspolpracujacy z InterParts za rogiem rowniez? W ten sposób szyld nexus będzie bardzo widoczny a my zapomnimy co to znaczy zarabiać .

Odpowiedz

kalkulator, 10 sierpnia 2017, 12:06 1 -3

Zarabiać powinieneś na wysokiej jakości usłudze, a nie na sprzedaży części

Odpowiedz

Iglotkz, 11 sierpnia 2017, 11:56 4 0

Dlaczego mam nie zarabiać na częściach?

Odpowiedz

Ok serwis, 10 sierpnia 2017, 23:04 4 0

I zaden z was nic z tego nie będzie miał

Odpowiedz

Dbający o biznes, 15 sierpnia 2017, 23:26 2 0

Czy manager Nexusa znajdzie czas na wytłumaczenie tego powyzej opisanego zagrożenia dla tych co chcą przyłączyć się do sieci?

Odpowiedz

Arek Zegarek, 12 sierpnia 2017, 9:56 2 -1

Szkoda, że kolorystyka jak Vianor :-(

Odpowiedz