Schaeffler Automotive Aftermarket zdobywa nagrodę ADI „Dostawcy Roku 2008”

6 maja 2009, 0:00

Grupa Autodistribution International (ADI) dała wyraz zaufania wobec Schaeffler Automotive Aftermarket, przyznając firmie prestiżową nagrodę „Dostawcy Roku 2008”. ADI to grupa europejskich odbiorców części zamiennych, narzędzi oraz usług przemysłu motoryzacyjnego. Wraz z 19 partnerami, ADI reprezentuje około 500 przedsiębiorstw handlu hurtowego branży motoryzacyjnej, tworzących sieć 2200 hurtowni w 26 krajach.
Schaeffler Automotive Aftermarket zaopatruje firmy należące do ADI w kompletny zestaw produktów i usług dla takich marek jak LuK, INA, FAG oraz Ruville.

„Przyznając tę nagrodę, ADI uznaje zasługi Schaeffler Automotive Aftermarket na niezależnym rynku wtórnym oraz daje wyraz swojego zaufania dla naszej firmy – jest to prawdziwa nagroda, szczególnie w dzisiejszych trudnych dla gospodarki czasach", powiedział Michael Söding, Wiceprezes ds. Sprzedaży & Marketingu oraz ekspert rynku wtórnego.

W celu wyłonienia laureata partnerzy ADI oceniali produkty oraz ofertę marketingową wszystkich 42 dostawców kontraktowych ADI. Dostawcy musieli wypełnić bardzo surowe standardy w 10 różnych kategoriach. Nagroda przypada temu dostawcy ADI, który w sumie otrzyma najwięcej punktów. Nagroda ta została przyznana po raz siedemnasty od jej ustanowienia w roku 1992. Decyzję oparto na następujących kryteriach:

• Jakość odpowiadająca sprzętowi oryginalnemu
• Polityka sprzedaży
• Kompletność międzynarodowej oferty produktów
• Usługi (wskaźnik realizacji zamówień, czas realizacji zamówień, zatowarowanie, dostawy ekspresowe)
• Polityka cenowa (w porównaniu z konkurencją, sprzętem oryginalnym)

• Marże (dla wolumenu handlowego)
• Marketing
• Wiedza o produkcie, badania i rozwój, innowacyjność
• Reklama, promocje sprzedaży, szkolenia

Opublikowane przez: Redakcja

Dowiedz się więcej

Narzędzia warsztatowe za zakup produktów CX
Narzędzia warsztatowe za zakup produktów CX

Firma Inter Parts proponuje swoim klientom akcje promocyjną na produkty marki CX. W ramach skumulowanych zakupów do wygrania są m.in. specjalistyczne narzędzia warsztatowe. W akcji promocyjnej produktów marki CX, dostępnych w ofercie Inter Parts ustalone zostały trzy progi zakupowe: I. próg zakupowy 1 500 złotych netto w okresie promocji – nagroda: ściągacz do łożysk, kół […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 9 maja 2009, 0:00 0 0

I co z tego!! Pani Schaeffler sie ostatnio bardzo przekalkulowala i na dzien dzisiejszy planuje zwolnienie ok. 8.000 pracownikow (jak nieoficjalnie podaja media niemieckie)

Odpowiedz