Druga edycja akcji „Sachs – dekoracja”

, 7 kwietnia 2009, 0:00

Przedstawicielstwo ZF Trading w Polsce po raz kolejny wspiera 500 warsztatów w całym kraju w zakresie komunikacji marketingowej. Atrakcyjny i nowoczesny wygląd warsztatów partnerskich jest dla Sachs równie ważny jak oferowany w nich sprawny i profesjonalny serwis techniczny. Celem akcji „Sachs – dekoracja 2009”, podobnie jak poprzedniej edycji, jest wsparcie codziennej pracy warsztatów w zakresie pozyskiwania nowych klientów i budowania z nimi długoterminowych relacji.

W zestawie przesłanym w marcu 2009r. do 500 warsztatów montujących amortyzatory i sprzęgła marki Sachs znajdują się m.in.: display reklamowy, plakaty, tablice informacyjne, podkładki na biurko i naklejki sygnowane logo Sachs.

Najciekawsze, udokumentowane fotograficznie wykorzystanie wymienionych powyżej materiałów w biurze obsługi klienta lub pomieszczeniach warsztatowych zostanie nagrodzone. Zwycięski warsztat otrzyma od Sachs specjalistyczny napinacz do sprężyn amortyzatorów firmy Klann (KL5501) wraz z wózkiem warsztatowym. Podobna nagroda, lecz bez wózka warsztatowego, czeka na zdobywców drugiego i trzeciego miejsca. Warsztaty, które zajmą w konkursie miejsca od czwartego do dziesiątego, otrzymają narzędzia Klann KL-0500-40 służące do ustalania pozycji montażowej sprzęgieł samonastawnych (np. Sachs XTend).

Konkurs potrwa do 24 kwietnia 2009.

Komentarze

Brak komentarzy