Naprawa układu klimatyzacji z Inter Cars S.A.

, 7 kwietnia 2009, 0:00

Oferta firmy Inter Cars w zakresie części, podzespołów i narzędzi do napraw i obsługi systemów klimatyzacji została w tym roku gruntownie rozbudowana. Pojawiło się kilku nowych producentów części zamiennych, takich jak 4Seasons czy Frigair specjalizujących się w tej dziedzinie. Asortyment istniejących już wcześniej dostawców również uległ gruntownym zmianom i rozbudowie. Należą do nich takie firmy jak. Behr-Hella, Denso, Delphi, Nissens, Valeo, a obok nich alternatywni dostawcy tańszych zamienników tj. NRF, VEMO oraz firmy zajmujące się regeneracją kompresorów: Airstal, Teamec. Pojawiły się także nowe urządzenia (stacje) do napełniania układów i szereg niezbędnych do napraw narzędzi i materiałów.

Niezależnie od tego czy do napraw potrzebna będzie sprężarka, skraplacz czy o-ring, każdy klient powinien znaleźć odpowiadający jego oczekiwaniom towar.

Dla warsztatów pragnących rozszerzyć swój zakres działalności o naprawę „klimy” Inter Cars S.A. przygotował wspólnie z firmą Delphi program o nazwie Delphi Service Centre – Klimatyzacja. W ofercie tej znajdują się pakiety zawierające stację do obsługi klimatyzacji w pojazdach, tester diagnostyczny oraz szereg niezbędnych narzędzi do napraw tych układów, środki chemiczne i oleje.

Do wyboru jest kilka opcji wyposażenia w zależności od preferencji danego warsztatu, który po spełnieniu oczekiwanych wymagań dostanie również szyld oraz dostęp do profesjonalnych szkoleń organizowanych przez firmę Delphi.

Szczegółowe informacje na temat urządzeń, narzędzi i części zamiennych niezbędnych do obsługi klimatyzacji, indeksy oraz ceny produktów znajdują się w specjalistycznym dodatku pt. „Klimatyzacja w ofercie Inter Cars S.A.” Dodatek ten dystrybuowany jest poprzez wydawnictwo Wiadomości IC oraz we wszystkich filiach należących do Inter Cars S.A. Można go także pobrać z załącznika.

Z naszych obserwacji wynika, że klienci narzekali na dostępność niektórych części” – mówi Marcin Turski, menadżer produktu. „Przykładem może być kompresor klimatyzacji, przy wymianie, którego niezbędne są także inne elementy do wymiany jak np. zawór rozprężny, osuszacz (by spełnić wymogi gwarancji). Dostępność tych części była nierzadko problematyczna, dlatego też postanowiliśmy zaoferować naszym klientom kompleksową ofertę na wszystko, co związane jest z naprawą układu klimatyzacji w pojazdach. Stąd pomysł dodatku, w pewnym sensie katalogu dostępnych produktów” – dodaje M. Turski.

 

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 9 kwietnia 2009, 0:00 0 0

Czy znowu (!) zakup w IC będzie wiązał się z WYSOKĄ ceną ?! To NORMA w IC, te same produkty w innych hurtowniach kosztują kilkanaście procent taniej !!! NORMĄ w Inter Cars jest BARDZO WYSOKA marża, która odstrasza "świadomych" mechaników od zakupów w tej firmie a i jakość oferowanych produktów pod brendem 4MAX czy Lauber pozostawia wiele do życzenia !!!

Odpowiedz

Anonim, 9 kwietnia 2009, 0:00 0 0

nie wiem czy zauwazył pan ale I-c robia wszystko zeby wyrwac jak najwiecej detalistów.Zmiejszyli detal co niesie ryzyko zabrania klientów sklepom.Wchodza pomału w miejscowosci do 20 tys (otwieraja koleje filie)a co do mechanikó wchodza wszedzie .Sprzedawcy maja płacone od sprzedazy jak przecietny Kowalski zadzwoni ze potrzebuje sprzegło zawioza mu nawet pod same drzwi ....

Odpowiedz

Anonim, 9 kwietnia 2009, 0:00 0 0

Po zapoznaniu sie z ofertą przedstawiona w tej gazetce, mogę stwierdzić że wyglada to obiecująco. Ceny nie są złe, przynajmniej te podane dla urządzeń i narzędzi. Ceny na części trzeba sprawdzić w cenniku lub e-sklepie na stronie http://sklep.intercars.com.pl/ - jednak to detal, wszystko zależy od rabatu...
W ofercie części do napraw klimy nie ma brandów 4MAX i LAUBER, więc z jakością nie powinno byc problemów. Kompresory AIRSTAL i TEAMEC to bardzo dobre produkty - mogę zdecydowanie polecić. Widzę że w końcu pojawiły sie kompresory Denso :) brawo!!!

Odpowiedz

Anonim, 9 kwietnia 2009, 0:00 0 0

Słusznie zauważył kolega z "rynku lubuskiego", że dla IC sklepy się już nie liczą, z byle pierdółką zapitalają 50km aby tylko nie dać zarobić sklepom. Kiedyś była dobra zasada: SKLEP NASZĄ FILIĄ i rabaty dla sklepów były większe niż dla mechaników !!! Dzisiaj daje się rabaty detalistom a mechanicy i sklepy bluźnią !!! Ceny detaliczne wyrypane na maksa w górę i mówią, że dadzą Ci 40-45% rabatu... jakieś nieporozumienie !!! Jak klient widzi cenę detal z IC - UCIEKA !!! Ceny na ten sam towar w innych hurtowniach są niższe ca. 20% !!!Są hurtownie, które szanują sklepy i to sklepy są ich "filiami" - nie dostarczają do warsztatów !!! Przykładem może być MOTO-PROFIL z Katowic. Radzę wejść na stronkę MP i sprawdzić sobie ceny - POLECAM !

Odpowiedz

Anonim, 10 kwietnia 2009, 0:00 0 0

mechanik ktory bierze po jednym do kilku filtrow ma rabaty większe niż sklep, wiem ponieważ przez pomylke przywieziono fv do mnie, dlatego wole inne hurtownie, a nie śmiech mechaników !!!!!!!!!!!

Odpowiedz