Bridgestone w duecie z Saroléa ostrzy pazury na podium z Isle of Man

Jakub Tomaszewski, 17 maja 2017, 22:18

2017 to kolejny, czwarty już rok z rzędu, kiedy tokijska firma oponiarska zawiązuje wyścigowy mariaż z belgijskim producentem motocykli elektrycznych. Tym razem ambicje fabrycznego kierowcy – Deana Harrisona, sięgają najmniej trzeciego miejsca.

Team wystartuje w chyba najbardziej karkołomnym wyścigu ulicznym na świecie, gdzie prędkości rozwijane na publicznych drogach wijących się między zabudowaniami, sięgają 200-kilkudziesięciu km/h.

7 czerwca motocykl Saroléa wystartuje na standardowych oponach Bridgestone Battlax w kategorii TT ZERO. Według Nico Thuy – Head of Motorcycle Department w Bridgestone Europe:
– To partnerstwo daje Bridgestone ekscytującą możliwość wykazania, że nieustannie podnosimy poprzeczkę, jeżeli chodzi o jakość naszych produktów. Prezentując nasze standardowe opony Battlax Racing na wyścigach TT Zero, mamy nadzieję udowodnić, że możemy zapewnić najlepsze osiągi codziennym użytkownikom. Skoro opona znosi trudy przenoszenia momentu obrotowego maszyny o przyspieszeniu 2,8 s do pierwszej setki, wydaje się, że codzienne użytkowanie nie będzie dla niej wyzwaniem.

Jak mówi z kolei sam kierowca Dean Harrison:
– Od ubiegłego roku zespół dokonał znaczących postępów na SP7 i nie mogę się doczekać, aż zobaczę, czego udało im się dokonać. Moim celem na ten rok jest podium i nie ma powodu, dla którego miałoby to być niemożliwe.

Historia wspólnych startów Bridgestone i Saroléa w Isle of Man TT sięga roku 2014.

Komentarze

Brak komentarzy