Tarcze hamulcowe nie biją bez powodu! Ostatnia szansa na nagrody w konkursie Delphi.

26 kwietnia 2017, 23:56

Kupujesz klocki, szczęki oraz tarcze, bębny i akcesoria hamulcowe, a także elementy zawieszenia i układów kierowniczych marki Delphi? Weź udział w promocji i zgarnij nagrody!

W okresie od 3 kwietnia do 31 maja za zakup elementów układu hamulcowego, zawieszenia i układów kierowniczych marki Delphi oraz przekroczenie poniższych progów zakupowych otrzymasz:

  • 500zł netto – płyn hamulcowy DOT4 500ml
  • 3 300zł netto – czujnik zegarowy do pomiaru bicia tarcz hamulcowych

 

Szczegóły promocji u Dystrybutorów marki Delphi.

Wiesz jak montować tarcze hamulcowe? Wykaż się znajomością błędów najczęściej popełnianych przez mechaników podczas obsługi układu hamulcowego i wygraj czujnik bicia tarcz, tester diagnostyczny lub inne nagrody od firmy Delphi.

Najczęściej zgłaszane przez klientów usterki po naprawie układu hamulcowego to wibracje na kole kierownicy podczas hamowania i piszczenie klocków. Większość problemów wynika z niewłaściwego montażu podzespołów.

Aby zdobyć nagrody wystarczy być użytkownikiem Forum Mechaników i wypowiedzieć się w konkursowym wątku. Najbardziej wartościowe nagrody zdobędą ci, którzy zdecydują się nagrać film, prezentujący poprawną instrukcję wymiany tarcz. Szczegóły w wątku konkursowym:

Kliknij, by wziąć udział w konkursie

Śpiesz się! Konkurs trwa od 3 do 30 kwietnia. Wszystkie poprawne odpowiedzi w wątku na forum zostaną nagrodzone drobnymi gadżetami od Delphi.

Układy hamulcowe Delphi. Stale udoskonalamy naszą ofertę.

Firma Delphi ostatnio w znaczący sposób zmodyfikowała swoją ofertę elementów układów hamulcowych, począwszy od gamy płynów hamulcowych o poprawionych parametrach, poprzez smar hamulcowy, całkowicie pokrywane / malowane tarcze, pozbawione miedzi klocki hamulcowe, po nowe opakowania płynu hamulcowego oraz tarcze z łożyskami.

Pokrywane / malowane tarcze. Tuż po wprowadzeniu procesu całkowitego pokrywania lub malowania tarcz dedykowanych do segmentu pojazdów o najwyższych osiągach i pojazdów luksusowych znalazł on zastosowanie także w układach hamulcowych OE wielu popularnych europejskich samochodów rodzinnych. Choć same tarcze są wykonane zgodnie ze specyfikacją i tolerancjami OE, to ich powłoka ma kluczowe znaczenie. Wcześniej tarcze hamulcowe były zabezpieczane antykorozyjną powłoką ochronną na bazie oleju. Obecnie tarcze Delphi pokrywane są równomierną warstwą bezpiecznej dla środowiska powłoki typu Geomet w kolorze srebrnym. Zapewnia ona doskonałą ochronę przed korozją i bardziej estetyczne wykończenie znacząco ułatwiające montaż.

Tarcze z łożyskami. Oferta tarcz hamulcowych z łożyskami Delphi rozszerzyła się z 18 do 51 numerów katalogowych, dzięki czemu stała się jedną z najbardziej kompleksowych w Europie. Obecnie dostępne są tarcze hamulcowe ze zintegrowanym łożyskiem, pierścieniem ABS i akcesoriami montażowymi do popularnych pojazdów marek, takich jak Citroen, Peugeot, Renault, Nissan, Opel/ Vauxhall czy Mercedes. Ponieważ elementy te są kluczowe z punktu widzenia bezpieczeństwa, a często ulegają uszkodzeniom podczas wymiany tarcz, możliwość zamówienia tarcz z łożyskiem znacznie ułatwia pracę mechanikom.

Do poniższych pojazdów dostępne są teraz dwie wersje tarcz z łożyskiem –standardowe i pokrywane:

  • BG9132RS / BG9132RSC —Renault Grand Scenic III 2009>
  • BG9136RS / BG9136RC — Renault Megane II 2004>
  • BG9137RS / BG9137RSC — Renault Megane III 2008>

Klocki hamulcowe pozbawione miedzi. Na 10 lat przed terminem wymaganym przez amerykańskie przepisy firma Delphi obniżyła zawartość miedzi w klockach hamulcowych do poziomu 0,5% — i to bez wpływu na osiągi, funkcjonowanie pojazdu czy bezpieczeństwo jazdy.
Szacuje się, że miedź obecna w wodzie na obszarach miejskich nawet w 50% pochodzi z klocków hamulcowych. To bardzo toksyczny związek dla środowiska wodnego, dlatego klocki hamulcowe zawierające miedź są potencjalnym zagrożeniem.
Delphi stosuje 130 różnych składników ciernych tworzących 20 wyjątkowych mieszanek. Mieszanka Delphi stosowana do elementów ciernych tylnej osi pojazdu — stosowana w przypadku takich popularnych klocków, jak LP565 — nie wykorzystuje już miedzi. Nasza nowa mieszanka jest bardziej trwała i zapewnia optymalną siłę hamowania.

  • Smar hamulcowy pozbawiony miedzi.

Wysoko wydajny smar do hamulców Delphi powstały z roztworu na bazie oleju niemineralnego zastępuje tradycyjne warianty na bazie miedzi, które mogą zakłócać działanie układów elektrycznych, zwiększać poziom hałasu i zmniejszać komfort kierowcy. Smar do hamulców Delphi bez zawartości miedzi i kwasów zapewnia długotrwałą ochronę przed korozją bez pozostawiania śladów. Zachowuje stabilność w warunkach wysokiego ciśnienia, gwarantuje długotrwałe smarowanie, a także nie zakłóca pracy elementów elektrycznych i elektronicznych.

  • Płyn hamulcowy o nowym składzie.

Firma Delphi odnowiła skład chemiczny płynu hamulcowego oraz jego opakowanie. Płyn jest czystszy i bardziej przejrzysty, ponieważ zawiera mniej odzyskiwanych i toksycznych związków chemicznych. Dzięki temu ma też lepszą konsystencję, jest bardziej przyjazny środowisku i odznacza się najwyższą jakością.
Zgodnie z najnowszym rozporządzeniem CLP nowe opakowanie płynu hamulcowego Delphi jest czytelnie oznaczone, ma bezpieczne zamknięcie i jest uszczelnione folią, która przedłuża okres przydatności płynu i chroni go przed wilgocią. Nasze etykiety butelek płynu hamulcowego są lakierowane, dzięki czemu wyglądają estetycznie przez dłuższy czas, a materiał opakowania zbiorczego jest trwalszy i bardziej przyjazny dla użytkownika.

Artykuł sponsorowany Delphi

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

leszek, 17 maja 2017, 22:18 0 0

Klocki z delphie rzeczywiscie sa w porzadku, i w mojej cytrynie i w zonki yarisce mamy takie zalozone i cichutenkie sa i cenowo tez dobrze wychodza. A na gratisa sie tez zalapalem.

Odpowiedz

panek, 25 maja 2017, 9:37 0 0

kurcze przegapilem konkurs. beda kolejne edycje? mialem wymieniac w kwietniu klocki ale wiadomo, zawsze cos i nie moglem zostawic samochodu na dluzej. z delphie mam poprzednie, 2 lata dobrze sluzyly przy mojej i nieszczesnej jezdzie zony takze nie jest zle

Odpowiedz