Rusza kampania promująca świadomość w użytkowaniu narzędzi ręcznych

, 24 kwietnia 2017, 11:19

Ochrona zdrowia, bezpieczeństwo i ergonomia pracy są często pomijane w toku codziennych obowiązków. Także w tych zawodach, gdzie kwestie tego typu wydają się sprawą kluczową, czyli wszędzie tam, gdzie użytkuje się narzędzia ręczne.

Chcąc podkreślić wagę wiedzy i troski o swoje zdrowie, firma Wiha ogłasza rok 2017, rokiem „ofensywy zdrowotnej” i w ramach kampanii „I feel Wiha” zamierza dotrzeć do użytkowników narzędzi, pracodawców oraz sklepów specjalistycznych.

Zapraszając do udziału w kampanii firma chce u podstaw budować świadomość i dobre praktyki w kwestii troski o własne zdrowie i powierzone mienie. Symbol czerwonego krzyża, jako logo kampanii, ma podkreślać wagę odpowiedniego podejścia do kwestii bezpieczeństwa i podkreślać, że dobrze wykonane zadanie, oznacza poszanowanie dla własnych dłoni i zasad BHP. Użycie odpowiedniego, ergonomicznego sprzętu jest ważne tak podczas samego wykonywania pracy, jak i w dłuższej perspektywie.

Jak stwierdził Mario Sommer z działu marketingu firmy Wiha:

– Chcielibyśmy przybliżyć użytkownikom i sklepom specjalistycznym zalety ergonomicznych narzędzi ręcznych, pobudzić ich rosnące zainteresowanie, skupić ich uwagę na wciąż jeszcze mało popularnym temacie „zdrowia użytkownika” i udzielić im aktywnego wsparcia. Utrzymując bezpośredni kontakt z wykonawcami, mamy świadomość, że podążamy za trendem, którego nie można już powstrzymać, a dzięki podjęciu tej tematyki trafiamy w samą dziesiątkę.

Konsolidacja działań i promocji zmierzających do tego celu będzie miała swój kulminacyjny moment właśnie w postaci „Ofensywy zdrowotnej 2017 firmy Wiha”.

Zdaniem Sommera, – przyciąganie uwagi klientów, przekazywanie informacji w sposób atrakcyjny, ale i zrozumiały, zapewnianie komunikacji w sposób kompleksowy i zorientowany na odbiorcę czy edukacja prowadzona w sposób kompetentny i pragmatyczny – to podstawowe elementy kampanii uwrażliwiania użytkowników i wyposażania ich w podstawową wiedzę, która da wszystkim uczestnikom kampanii i osobom zainteresowanym jej tematyką wielką szansę. Za pomocą szytych na miarę akcji promocyjnych i spójnych koncepcji wdrażamy całą inicjatywę mającą na celu wyjście naprzeciw potrzebom użytkowników oraz sklepów specjalistycznych z narzędziami. A przede wszystkim uświadamiamy, że dbałość o własne zdrowie to najlepsza inwestycja w rozwój specjalistycznej kariery.

Kampania Wiha ma być oparta o zrozumiałą narrację i nasycona dużą dawką poczucia humoru. Natomiast motywy w niej wykorzystane, zdaniem twórców, na długo pozostaną w pamięci odbiorców.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!