Części TRW w ofercie Auto Partner SA

22 marca 2017, 14:00

Firma ZF Aftermarket poinformowała o podpisaniu umowy z ogólnopolskim dystrybutorem części samochodowych i wyposażenia warsztatowego – firmą Auto-Partner SA, która w najbliższym czasie rozpocznie sprzedaż komponentów wchodzących w skład oferty Corner Module marki TRW. 

Będą to elementy układu hamulcowego, kierowniczego i zawieszenia, cieszące się dużą popularnością na rynku w Polsce.

Początkowo w ofercie firmy Auto Partner S.A. znajdzie się ponad 2 600 referencji tarcz i klocków hamulcowych do europejskich oraz azjatyckich samochodów osobowych i ciężarowych, a także najbardziej popularne referencje zacisków hamulcowych. Oferta będzie stopniowo poszerzana o kolejne produkty marki TRW.

– Stała rozbudowa oferty to wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów naszej firmy, którzy cenią sobie dostęp do szerokiej gamy produktów wysokiej jakości. Asortyment produktów marki TRW będzie  dostępny we wszystkich Oddziałach Auto Partner S.A. – komentuje Grzegorz Pal, Dyrektor Zakupów Auto Partner S.A.

– Poszerzenie sieci dystrybucyjnej produktów marki TRW wpisuje się w globalną strategię nowego  właściciela – niemieckiego koncernu ZF. Nadrzędnym celem w realizowanych działaniach jest zapewnienie dostępności wszystkich marek wchodzących w skład firmy ZF Aftermarket szerokiemu gronu odbiorców – komentuje  Sławomir Góralewski, Dyrektor Sprzedaży ZF Aftermarket w Polsce. – Firma Auto Partner S.A jest bardzo ważnym dystrybutorem dla pozostałych marek koncernu ZF, posiada rozbudowaną i dynamicznie rozwijaną sieć sprzedaży. Połączenie struktur aftermarketowych firm ZF Friedrichshafen i TRW Automotive oraz konsolidacja działań na poszczególnych rynkach, znacząco przyspieszyły decyzję o rozszerzeniu współpracy pomiędzy firmami. – dodaje Sławomir Góralewski.

TRW to marka oferująca produkty z zakresu systemów hamulcowych, układów kierowniczych i zawieszenia oraz zintegrowanych systemów bezpieczeństwa dla przemysłu motoryzacyjnego.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

slep, 22 marca 2017, 15:05 20 0

Wreszcie!!!!
profil mocno na tym straci :)

Odpowiedz

zyg, 22 marca 2017, 21:02 16 0

Profil już płacze....

Odpowiedz

Balans, 23 marca 2017, 2:49 19 0

W dodatku IT wprowadził Hepu, a Gordon SNR. Konkurencja! Jedni idą naprzód, inni płakać będą

Odpowiedz

wow, 22 marca 2017, 15:13 2 0

wow!!!

Odpowiedz

Anonim, 22 marca 2017, 15:30 1 0

No to zaraz marka zejdzie na psy będzie w cenie chińczyka. TRW jest w IC MP GRUPAUTO LANDZIE więc jeżeli będzie w AP to żeby zrobić wynik trzeba będzie cenkę dołować, a inni nie zostaną dłużni chcąc utrzymać dotychczsowych odbiorców.

Odpowiedz

slawho444, 22 marca 2017, 19:00 4 0

proponuję wyjąć z pudełka Remsę i TRW jednocześnie i od razu będzie widać, że to NIE JEST TO SAMO - co innego TRW i GIRLING - tutaj rzeczywiście w pudełku jest identyczny produkt

Odpowiedz

Wymieniacz, 22 marca 2017, 20:37 16 0

Wszyscy dystrybutorzy TRW stracą. Im większa sieć tym niższa marża. Nam sklepo-warsztatom to jest na rękę.

Odpowiedz

mocarz, 22 marca 2017, 20:54 19 0

jest moc! Icki u mnie byli nagle oferty zmieniają - ale sorry, za późno! z AP to przynajmniej jest z kim rozmawiać - mają rozmach! Akcje jakie robią, spoko ludzie - przerzucam wszystko do AP. Poza tym - kibicuje APekom- niech gonią lidera...

Odpowiedz

misiu, 22 marca 2017, 21:35 15 0

podpisuje się, mam nadzieję że się załapie na AP Experta

Odpowiedz

Iras, 23 marca 2017, 3:04 7 0

Mam nadzieję, że spotkamy się w finale!

Odpowiedz

cojaturobie, 24 marca 2017, 19:53 0 0

Nie no aż żal czytać
mocarz, misiu, iras nie wiem czy to jedna osoba, czy też kilka ale jak już bierzecie kase od AP, to róbcie swoją robotę przyzwoicie. Na tak tandetną zarzutkę nikt się nie złapie. Dziwi mnie to, że ktoś w AP płaci za taką żenadę i tak firma świetnie radzi sobie bez tego

Odpowiedz

antonio, 22 marca 2017, 20:56 17 0

Doczekaliśmy się :) TRW wie co robi... szacun dla AP

Odpowiedz

mucharacza, 22 marca 2017, 21:00 3 0

arko - widać mało wiesz... Remsa też jest niezłym klockiem, ale to zdecydowanie nie to samo. Poza tym - za czasów Remsy w Elicie jeszcze było dobrze - ale Team spalił ten brend i teraz to z Remsą świata nie zwojujesz......

Odpowiedz

prykuś, 22 marca 2017, 21:04 12 0

No to chyba 2 miejsce w Polsce powinniśmy już przypisać na stałe AP - czy się mylę? U mnie w rejonie tak jest napewno

Odpowiedz

adam wrocek, 22 marca 2017, 21:33 5 0

jeszcze trochę im brakuje, ale fakt - gonią

Odpowiedz

pulpet, 22 marca 2017, 21:19 16 0

Czy mi się wydaje czy IC śpi, profil się przewraca z boku na bok - a AP atakuje ?

Odpowiedz

tomasz, 22 marca 2017, 21:32 3 0

ja akurat biorę w Teamie .... chyba nie jesteś z branży skoro pomijasz takie firmy

Odpowiedz

Motonick, 23 marca 2017, 13:31 21 0

A co się dziwisz? Profil pozbywal sie od kilku lat dobrych ludzi , olali wielu klientów bo liczyli się dla nich tylko profiauto potem władze oddali egipskiemu aptekarzowi to stracili trochę rynku. W tym czasie rozwinął się motorol, motogama ap a dyrektorzy z profilu jak przyjezdzali do mnie to tylko mowili ze tamci bankrutuja.
Chcieli to mają na własne życzenie. Terazjuz tego nie zmienią. Ludzie juz ich tak nie lubią nie wierza im i przerzucili zakupy do innych.

Odpowiedz

czaku, 23 marca 2017, 21:55 14 0

O co chodzi z MP. Czy tam była jakaś grubsza rozgrywka? Zarejestrowałem tylko, że dwóch prezesów pozbyło się trzeciego.
Wywalili go z jego ludźmi ? Pamiętam nie tak dawno wszyscy się zastanawiali czy MP będzie numer dwa i wyprzedzi Fote i Harta.
Teraz co. Hart zanika, Fota prawie upadła, a na MP ktoś rzucił egipską klątwę.
No ale nie ma tego złego miejsce Foty, Harta i MP zajmują nowi gracze AP, IT,... :-)

Odpowiedz

Motonick, 24 marca 2017, 10:30 12 0

Zwolnili handlowcow ktorzy tam długie lata pracowali. A wiesz jak jest z pracownikami. Każdy szuka.

Odpowiedz

tv, 29 marca 2017, 17:57 8 0

Z sensownych ludzi, kto mógł, sam odszedł...

Odpowiedz

pankies, 29 marca 2017, 19:07 0 0

nie wiem czy ktoś sensowny by sam odchodził albo czy chciałby sam odejść

Odpowiedz

macmac, 24 marca 2017, 15:22 11 0

Jeżeli chodzi o MP to chyba zaczynają zjadać swój własny ogon , bo zaczynają wchodzić w paradę swoim partnerom......Wczoraj się spotkałem z taką sytuacją na pomorzu, że ich Profi Big Mot proponowało jednemu z lokalnych sklepów współpracę ..itp. .... a za kilka dni wpada do tego samego sklepu regionalny z MP i proponuje bezpośrednią współpracę ..... słyszałem że takie rzeczy zaczynają się dziać w całej Polsce.

Odpowiedz

Anonim, 25 marca 2017, 17:10 8 0

to teraz już wiecie po co MP ściąga od swoich ProfiAutowców dane warsztatów. Kto z nimi wszedł w taki układ za jakiś czas skończy marnie.

Odpowiedz

Slep, 25 marca 2017, 18:58 8 0

Przecież było wiadomo od kilku lat że to zrobi. Naiwni tylko im wierzyli.

Odpowiedz

cojaturobie, 24 marca 2017, 18:01 14 0

Też pamiętam te czasy kiedy wszyscy patrzyli na MP.
To samo jest obecnie z AP, też wszyscy patrzą i podziwiają a za kilka lat znowu pewnie będzie inny gracz.
Co do MP to faktyczie, mają gigantyczny problem z kadrą.
Takia rada dla AP, kiedyś MP miał ludzi a teraz.
Przyjeżdża handlowiec z MP, który gorzej zna ich oferte ode mnie.
Dział IT w profilu nie zna swoich aplikacji
No i największa komedia "wsparcie" warsztatów

Odpowiedz

Profi, 24 marca 2017, 18:14 9 0

Z handlowcami masz 100% racji. Warsztaty to kidys bylo mega wsparcie dla mnie teraz to tak jakby ich nie było. U mnie progil spadł praktycznie do zera i jakos sobie z tym poradziłem. A IT nie potrafi zrozumiecie zu u mnie na ladzie jest inna specyfika niz u nich w hurcie

Odpowiedz

tv, 23 marca 2017, 23:24 6 0

sama prawda...

Odpowiedz

ph, 27 marca 2017, 8:34 3 0

Na moim terenie funkcjonuje duży partner Profi, jak dowiedziałem się, że ów partner buduje, czy też wspiera powstawanie tak mocno reklamowanego projektu ProfiWarsztat to nie trzeba być Einsteinem, żeby wiedzieć, że Profi za pomocą swoich partnerów buduje sobie siatkę przyszłych, potencjalnych odbiorców i tylko patrzeć jak partnerzy Profi zostaną z detalem bo ich MP zacznie wchodzić do ich klientów. Pozdrawiam PH Gau

Odpowiedz

oi, 27 marca 2017, 20:16 0 -4

Powiem Ci, że szybciutko powinieneś zmienić lekarza, bo to co bierzesz na pewno nie pomaga, co widać po Twoim wpisie. Ale dobrze wiedzieć, że żal d... ściska i nie potrafisz sobie poradzić z konkurencją, skoro wymyślasz takie historie. Antoni byłby dumny ...

Odpowiedz

Profi, 27 marca 2017, 22:09 4 0

Pisz merytorycznie bez obrażenia.
Jako klidng Mp miakem takie sytuacje i juz mnie to nie dziwi

Odpowiedz

ph, 28 marca 2017, 11:01 3 0

Oi... nikomu niczego nie ściska. Twoja wypowiedź jest typowa dla kolegów z MP. Ale czego tu można oczekiwać po MP? Dla mnie jako handlowca logicznym jest, że poprzez warsztaty, które rzekomo stawiacie, poprzez waszych kontrahentów ProfiAuto to nic innego jak budowanie relacji MP - klient. A jak się zachowa MP kiedy jeden z jego Klientów Profi odstąpi od umowy mając na swoim terenie kilkanaście dobrze prosperujących warsztatów ProfiWarsztat? Zostawicie takie rodzynki czy poślecie zwoich handlowców z propozycją dowozu dla nich towaru bezpośrednio z centrali MP. Pytam z ciekawości ;) Pozdrawiam

Odpowiedz

oi, 28 marca 2017, 18:24 0 0

Nie wiem jak zachowa się MP, ale pewne jest jedno.
Nie po to od lat budują relacje ze SKLEPAMI, by przez jednego ewentualnego, który wypadnie zniwelować lata pracy.
Znając ich politykę pewnie poszukaliby (może wstępnie na siłę) innego partnera, którego można wciągnąć do sieci i dać na talerzu trochę gotowego rynku. Po za tym jak wg. Ciebie mają ogarnąć logistykę do warsztatu ? Byłeś kiedyś u nich ? Widziałeś jak działa magazyn ?
Druga sprawa - jeden taki wypadek, że sami wjadą do warsztatu i koniec współpracy w całej Polsce. Myślisz, że zaryzykują ?

Odpowiedz

Profi, 28 marca 2017, 19:31 6 0

Uruchomili moto factory ludzie troche szumieli i jyz sie uspokoiło. Za chwilę uruchomią kolejny magazyn. Towarują klientów zeby kontrolować ich magazyn i sprzedaż. Wielu dawnych dobrych klientów wyczuło co będzie dalej i szybko zaczęli dzielic zakupy.
Jesli wierzysz w ich lojalność to znaczy że jesteś młody j niewiele na tym rynku widziałeś. Pogadaj z tymi handlowcamj którzy od nich odeszli.

Odpowiedz

jojo, 29 marca 2017, 2:00 2 0

dac sie zatowarowac to lepiej juz sprzedac biznes. podpisac umowe jeszcze lepiej. regul nie ma. kazdy chwyt dozwolony. sprzedaz,sprzedaz,sprzedaz.
logistyka kazdego duzego gracza na takim poziomie ze moga detal obsluzyc. to dla nich nie problem.dzisiaj.a co jutro?
lojalnosc. w tej branzy? kawal roku. Gdzie nowy punkt profile otwieraja...?

Odpowiedz

ph, 3 kwietnia 2017, 7:59 4 0

Oi - byłem, widziałem i wiem jak wygląda magazyn od środka, i w jaki sposób prosperują. Uwierz logistyka to najmniejszy problem.

Odpowiedz

Profi, 3 kwietnia 2017, 20:34 5 0

To oczywiste że teraz szukają pomyslu i sposobu jaknie dzielić się marżą z partnerami albo jak im tą marżę uszczuplić. Chyba widzą jak inne firmy rosną a oni na powierzchni pływają tylko dzięki eksportowi. Ale Gordon APek i motorol juz im ten rynek odbierają. Ja nie widzę w MP żadnego pomysłu na biznes w tych czasach.

Odpowiedz

mruk, 22 marca 2017, 21:36 0 -1

Team musi cisnąć Helle bo tak im szefostwo każe - od czasu jak ich kupili

Odpowiedz

mechanik z Łomży, 22 marca 2017, 21:42 0 0

Co tak naprawde jest na pierwszym montażu, bo już się potraciłem ? ATE podobno nie, TRW - zdania są podzielone, Ferodo - też różnie mówią, Galfer - a co to wogóle jest ? Textar ? Jestem mechanikiem, od handlowców z różnych firm już słyszałem wszystkie opcje wyżej wymienione - a co jest prawdą ?

Odpowiedz

slawho444, 22 marca 2017, 23:49 1 0

5 minut prawdy o hamulcach:
Systemy hamulcowe dla przemysłu motoryzacyjnego tworzą następujące firmy:
ATE, BOSCH oraz TRW w samochodach europejskich oraz NISSIN i AKEBONO w japończykach!
Klocki na OEM (pierwszy montaż) do tych systemów dostarczają w Europie: TEXTAR, JURID, FERODO oraz właśnie GALFER - który w tej specyfikacji nie występuje W OGÓLE na rynku części zamiennych!!!
Jeżeli chodzi o segment OES (części zamienne w pudełkach producenta samochodu) oraz IAM czyli niezależny rynek części zamiennych to klocki w powyższej specyfikacji produkuje samodzielnie kilka firm: FERODO, JURID, TEXTAR oraz TRW i tyle w temacie!!!

Odpowiedz

wymieniacz, 23 marca 2017, 7:53 0 0

Kolego a tarcze hamulcowe OEM,OES,IAM?

Odpowiedz

slawho444, 23 marca 2017, 14:36 3 0

w tarczach już nie jest tak różowo - bardzo duży udział w produkcji tarcz OEM mają sami producenci samochodów, OESowo walczą wszyscy wyrzucając produkcję poza Europę. Od kilku lat już nawet Zimmermann robi tarcze w Chinach .....
Szczerze - do dużych i ciężkich aut z mocnymi silnikami to chyba TEXTARowi bym najbardziej zaufał - cała reszta to mniej więcej jedna cholera, więc liczy się dostępność, obsługa ewentualnych reklamacji i ewentualne preferencje poszczególnych warsztatów

Odpowiedz

olo, 23 marca 2017, 16:11 2 0

kolego slawho o ile w pierwszym poście coś sensownego napisałeś, a w zasadzie powieliłeś info z Motofocusa to w tym dałeś fantazji. Pokaż mi producenta samochodów, który dla swoich potrzeb posiada-utrzymuje hutę/odlewnię tarcz hamulcowych i oczywiście szlifiernię/obróbkę skrawaniem. Tarcze na pierwszy montaż dostarcza chociażby Brembo o czym zapomniałeś. A reszta to niestety nie jedna cholera bo o jakości tarczy decyduje przede wszystkim jakość odlewu, a ściślej dodatki dodane do żeliwa, które decydują o tak istotnych parametrach jak wytrzymałość na odkształcenia ścieralność czy korozję. Reszta to tylko obróbka skrawaniem z którą poradzi sobie średnio rozgarnięty tokarz. Dlatego jedne tarcze są miękkie jak g... i są w cenie piasku, a za inne trzeba zapłacić trochę więcej niż przysłowiowe 1 ojro. Masz rację wiele marek kupuje tarcze w Chinach, ale tam są odlewnie rodem z 19 wieku i takie których w Europie ciężko znaleźć. Dlatego taki Otto Zmmermann kiedyś miał w pudełkach tarcze z europejskich odlewni, a teraz jak wspomniałeś kupuje w Chinach. Ważne jest tylko co kupuje. Gwoli ścisłości TRW projektuje systemy hamulcowe, ale klocki hamulcowe produkuje w Hiszpańskich fabrykach, które kupił swego czasu dla swoich potrzeb, a teraz wszystko to wykupił ZF. Notabene w tych Hiszpańskich fabrykach jest robionych wiele ciekawych marek, dostępnych na naszym rynku.

Odpowiedz

Em, 23 marca 2017, 18:25 4 0

Masz racje kolego Olo , Brembo jest chyba największym producentem tarcz. W Europie mają kilka fabryk a w samej Polsce chyba 3. Bylem, widzialem też dla jakich "producentów " tarcz produkują.

Odpowiedz

Anonim, 23 marca 2017, 20:50 2 0

kolega slawho to przykład pracy pseudo handlowców z jednym sloganem: ''wszystko robione jest w Chinach kupuj moje bo to to samo''

Odpowiedz

Andreew, 23 marca 2017, 7:54 0 -1

Taaaaa. A co z ATE ? Wszyscy w kolo trabia ze to pierwszomontazowy klocek....

Odpowiedz

bulba, 23 marca 2017, 14:37 4 0

to poproś o adres ich fabryki klocków bo chcesz wpaść i odwiedzić ........

Odpowiedz

APPH, 24 marca 2017, 14:32 1 0

ATE jest juz jak Bosch- pakowacz

Odpowiedz

Adam T., 23 marca 2017, 15:01 0 0

No tak, bo Brembo nie istnieje ? jako producent OEM ? na pierwszym montażu znaleźć można klocki Valeo ! takie drobne uzupełnienia.

Odpowiedz

Anonim, 23 marca 2017, 20:54 1 0

Hehe, tak z ciekawości. Galfer właśnie występuje na rynku części zamiennych. Klocki Galfer to klocki ATE!!

Odpowiedz

Daśko, 23 marca 2017, 9:05 12 0

No i dziękuję bardzo-przekonaliście mnie do oferty waszej. No jeszcze trochę coś zielonego z rozrządów mogłoby się pojawić i wtedy będę mógł odciąć się od pewnej firmy,,,,,

Odpowiedz

Anonim, 23 marca 2017, 9:58 0 -1

od IC?

Odpowiedz

EdwinWaligóra, 23 marca 2017, 12:15 10 0

W połowie roku. Pzdr.

Odpowiedz

Slep, 23 marca 2017, 14:56 0 -1

Będzie w ap luk w dobrej ofercie?

Odpowiedz

automotive, 23 marca 2017, 10:10 0 -8

Odnoszę wrażenie ,że połowa komentujących to pracownicy AP, IT itd. albo wam płacą za te komentarze :) podniecacie się czymś co w innych hurtowniach jest już od 20 lat i tak jak już wcześniej ktoś zauważył kolejna hurtownia która zaniży ceny aby wbić się na rynek.

Odpowiedz

Daśko, 23 marca 2017, 11:14 11 0

można powiedzieć że mi płacą- ceną i obsługą (IT i AP) Bo stety niestety ale u lidera rynku obiecane ceny a za kilka tygodni po cichaczu ceny w gore-i jak mam umowe zrealizowac? chce pracowac z taka firma partnersko a nie na zasadzie ze oni zarobia a ja juz niekoniecznie

Odpowiedz

automotive, 24 marca 2017, 0:28 0 0

Typowa gadka konkurencji.. tylko mnie upewniacie w tym co napisałem :) jak bym Tobie podał kilka przypadków działania AP, Gorodna pod kątem "ceny po cichaczu w górę" to oczka byś wielkie zrobił.

Odpowiedz

tv, 23 marca 2017, 17:17 10 0

Firma Auto Partner jest lubiana przez klientów, no nie może być!

Odpowiedz

w.sam, 30 marca 2017, 20:44 1 0

Przecież to wszystko pisze jeden gość z AP.
Oni mają płacone za takie wypisywanie cudownych opinii i "hejt" wszystkich innych.
Popytajcie tych, którzy nie wytrzymali w tym obozie pracy i odeszli ...

Odpowiedz

Kobayashi_san, 23 marca 2017, 19:09 7 0

A może się cieszą, że będą mogli kupić interesujący ich towar u dostawcy, którego preferują? I dzięki temu łatwiej zebrać punkty do wyjazdu na VIP to Trip?

Odpowiedz

cojaturobie, 24 marca 2017, 18:08 1 0

automotive, masz rację. Najwyraźniej AP ma ludzi, albo wynajął firmę do takiej działalności. Pojawia się komentarz pozytywny o AP, a 10 min później ma już 10 łapek w górę. Jedyna rada, każdą ofertę oceniać na zimno i patrzeć na swój biznes.

Odpowiedz

lewar, 23 marca 2017, 16:08 10 0

Co prawda HART nie ma tylu filii co AP ale za to w swojej ofercie TRW ma od kilku lat. No ale dla niektórych to problem, bo tam trzeba robić zakupy na faktury.

Odpowiedz

dyro, 23 marca 2017, 21:47 1 0

Poco przepłacać w Inter-team maci Remsa !! a to Remsa robi klocki TRW. Ja tylko to zakadam klientom i tarcza trw albo hella pagid !!

Odpowiedz

badyl, 23 marca 2017, 21:53 3 0

mi Remsa piszczała jak stara popierdułka - zmieniłem na tani brend i było dużo lepiej.... masakra

Odpowiedz

brutal, 23 marca 2017, 21:52 0 0

ja nie wiem któremu handlowcowi wierzyć i sobie do mojej x5 i klientom do fajnych furek montuje tylko hamulce z serwisu .... sorki...live is brutal

Odpowiedz

Marcin, 24 marca 2017, 12:47 2 0

TRW marka mocno rozpoznawalna więc wynik sprzedaży musi się zgadzać , Firma została sprzedana trzeba się wykazać żeby nie stracić posady. Teraz zacznie się ciśnienie na sprzedaż marże niższe jak ma się to na Schaeffler Automotive walka o 1,5 % lub mniej, AP dostanie produkt który będzie się sam sprzedawał a TZW..... bonus zostawi dla siebie

Odpowiedz

Macmac, 24 marca 2017, 21:20 1 0

Z tego co mi wiadomo to TRW trzyma w ryzach rabatowanie dystrybutorów....wszyscy sprzedają w podobnej cenie...nie ma kosmicznych różnic ...raczej mogą wynikać z daty i kursu po jakim zostaly zakupione. Czy to dobry ruch że AP ma juz TRW....nie wiem......jezeli chodzi o hamulce to coraz to więcej klientów wybiera ATE lub Zimmermanna.

Odpowiedz

Kris, 25 marca 2017, 23:12 0 0

Chcecie mieć pewne hamulce .... pozostaje oryginał! Pomimo tych samych logo na produkcie, klocki są inaczej wykonane. Nie ma znaczenia czy na rynku wtórnym kupicie textara, brembo, jurida... etc Dla ASO są robione wg. ich konkretnych wytycznych, a to że jest tam znaczek producenta to jest transakcja wiązana po to aby zdobyć rynek po sprzedaży. Tyle w temacie.

Odpowiedz

Gość, 26 marca 2017, 10:48 0 0

Kris ma absolutną rację. Jest jednak jeszcze dodatkowa kwestia, występująca dla większości marek samochodów : klocki (i ogólnie części OEM) występują często w dwóch poziomach jakości : faktyczny "first fit" i coś, co różnie nazywają, ale można określić jako "econo". Zazwyczaj określają części "econo" jako te, do aut starszych niż 5 lat itp. Są one oczywiście tańsze i standardem nie różnią się od aftermarketowych producenta dostarczającego pierwszy montaż dla marki samochodów. Ze względu na ceny, w polskich ASO często z automatu i bez pytania stosuje się te "econo", bo wizualnie niemal się nie różnią, też mają nadruki z logo itp. Więc jak już ktoś chce szastać kasą - to lepiej pytać i sprawdzać. A tak osobiście, to warto aż tak kombinować? Bez specjalnych kombinacji i nadmiernych wydatków można kupić wystarczająco porządne, żeby jeździć bez problemów. I tak za jakiś czas trzeba będzie zmienić...

Odpowiedz

trye, 26 marca 2017, 21:36 0 -1

nie prawda....

Odpowiedz

Intercars, 27 marca 2017, 16:31 1 0

A niedługo w naszej ofercie będzie GATES i MEYLE i co wy na to?

Odpowiedz

OEM, 27 marca 2017, 20:26 2 0

Spoko, jeszcze Max Gear, Kraft, Sakura, Kamoka, Denckermann, VASCO, Roper, Kager ... wtedy będziecie GIT ! :)

Odpowiedz

budzik, 27 marca 2017, 21:34 0 0

a co to jest Gates ? a co to jest Meyle ?

Odpowiedz

turbinka, 27 marca 2017, 21:58 3 0

Będą cenki, będzie rozmowa

Odpowiedz