Myjnie portalowe WashTec – Twoją drogą do sukcesu!

26 września 2018, 10:12

Jak połączyć atrakcyjną usługę mycia z wysoką wydajnością? Poznaj nowy sposób elastycznego i szybkiego mycia samochodów.

SoftCare Evo:

• Indywidualna myjnia spełniająca specjalne wymagania klientów
• Dochodowy biznes z mycia pojazdów, dzięki nowoczesnym i niewymagającym częstej konserwacji urządzeniom
• Liczne opcje dodatkowe dla jeszcze bardziej zadowolonych klientów

SoftCare Primo:

• Opłacalna inwestycja zapewniająca efektywne mycie pojazdów
• Liczne opcje mycia wstępnego i pielęgnacji pojazdów spełniają specjalne wymagania klientów
• Atrakcyjny wygląd dzięki portalowi i osłonom o funkcjonalnym designie

SoftCare Pro Classic:

• Wielostronne możliwości dopasowania do różnych potrzeb rynku i klientów
• Doskonałe wyniki mycia i suszenia zapewniają zadowolenie klientów
• Optymalnie dopasowane do siebie funkcje i procesy zapewniają większą szybkość mycia – i w ten sposób większe obroty
• Atrakcyjny wygląd dzięki różnym wariantom design i wyświetlaczy

SoftCare2 Pro:

• Możliwość dużego zwiększenia obrotów – specjalne funkcje uzasadniają wyższe ceny
• Zadowoleni klienci – dzięki pierwszorzędnym efektom mycia z uwzględnieniem indywidualnych życzeń
• Zmienna struktura programu mycia: duża liczba dostępnych opcji i zmienna struktura programu mycia umożliwiają konfigurację programu dostosowaną do wszystkich potrzeb

SoftLine2:

• Maksymalna elastyczność dzięki różnorodnym modułom do wszystkich sektorów myjni, począwszy od wjazdu, poprzez mycie wstępne i zasadnicze, aż po woskowanie i suszenie
• Indywidualne projektowanie Twojej myjni: odpowiednio do posiadanego miejsca, liczby obsługiwanych pojazdów i oczekiwań Twoich klientów
• Atrakcyjne warianty designu, innowacyjne szczegóły wyposażenia oraz efekt mycia, suszenia i pielęgnacji, który zaskoczy Ciebie i Twoich klientów

Wash&Pay:
najpierw mycie, a potem płacenie.

Wjeżdżasz, myjesz, płacisz: z systemem Wash&Pay mycie samochodu przebiega jak tankowanie. Klient wjeżdża bezpośrednio na wolne stanowisko myjni, może zapłacić wygodnie podczas mycia lub po jego zakończeniu. To oszczędza czas i eliminuje niepotrzebne wysiadanie i wsiadanie do samochodu.

Terminal obsługowy w wersji dotykowej:
wygodne uruchomienie programu.

Terminal obsługowy z dodatkowym komfortem: za pomocą terminala obsługowego z ekranem dotykowym klienci mogą szybko i wygodnie wybierać program mycia, płacić i rozpoczynać mycie – w opcji także bezpośrednio z fotela kierowcy. Mogą też samodzielnie zdecydować przez funkcję wyboru, czy wolą wysiąść z samochodu przed myjnią czy też chcą podczas mycia siedzieć w aucie.

Pomysły zapewniające indywidualny wygląd myjni

Szyny prowadzące StarTrack:
atrakcyjne ułatwienie wjazdu na myjnię portalową.

Innowacyjne szyny prowadzące StarTrack ułatwią Twoim klientom wjazd na myjnię portalową: dzięki zmiennym formom i barwom oświetlenia, zależnym od fazy procesu (wjazd, pozycjonowanie pojazdu, rozpoczęcie programu mycia) klient widzi już na pierwszy rzut oka, np. czy jego auto jest prawidłowo ustawione. Oświetlenie LED szyny prowadzącej zapewnia wyjątkową atmosferę świetlną podczas procesu mycia.

Zapraszamy do kontaktu:
WashTec Polska Sp. z o.o. | ul. Sienna 73 | 00-833 Warszawa
tel.: +48 782 402 999 | mail: biuro@washtec.de
www.washtec-polska.pl

Artykuł sponsorowany WashTec

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Mutek, 10 maja 2018, 11:42 1 0

Myjnie już dawno przestały być dochodowym interesem.Tak naprawdę zarabiają dobrze ich producenci i firmy montujące.Przyszłych inwestorów przestrzegam.Najważniejsza w tym biznesie jest dobra lokalizacja myjni,wszystko pozostałe ma znaczenie drugoplanowe.

Odpowiedz