Dbaj o silnik

, 5 sierpnia 2008, 0:00

„Silnik to serce każdego samochodu” pod takim hasłem 21 lipca rozpoczęła się.pierwsza edycja kampanii informacyjnej, której celem jest podkreślenie znaczenia silnika we wszystkich pojazdach i konieczności wyboru samych najlepszych i sprawdzonych części do jego remontu, czy zwykłej naprawy.

Organizatorem akcji jest jeden z najstarszych importerów części samochodowych – Hipol Sp. z o.o. z Warszawy. Powierzchnie reklamowe na potrzeby kampanii zostały zakupione przede wszystkim w mediach branżowych i Internecie.

„Akcja powstała jako odpowiedź na działania początkujących, zupełnie nowych na rynku dystrybutorów. Nieświadomi ryzyka jakie niesie dla ostatecznego użytkownika montaż niepewnych części, promują ich pozorną atrakcyjność przez pryzmat najniższej ceny.” -mówią pomysłodawcy kampanii.

Hipol to dystrybutor części do aut japońskich i koreańskich obecny na rynku od blisko 20 lat. Jako wyspecjalizowany importer części silnikowych zaoferować może wsparcie ekspertów i bardzo szeroki asortyment produktów.

Akcja potrwa do końca lata 2008. 

 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!