Integra Car 7.0.17 – nowy program do obsługi serwisów

, 30 lipca 2008, 0:00

Firma Integra Software, wprowadza do sprzedaży nowy program do obsługi serwisów samochodowych Integra Car w wersji 7.0.17. Warsztaty poszukują programów łatwych w obsłudze, a zarazem oferujących szeroki zakres funkcji. Dlatego Integra oferuje zarówno proste i tanie programy dla mniejszych firm oraz rozbudowane systemy przeznaczone dla bardziej wymagających klientów.

Pomyłki przy podawaniu cen usług, to straty dla każdego serwisu, którym bardzo potrzebne są informacje ile czasu zajmie dana naprawa. Moduł Czasów Napraw ułatwia szybką wycenę w oparciu o dane producentów pojazdów, co ma wpływ na sprawną i profesjonalną obsługę klientów. Nowy system zawiera bazę pojazdów (25 tys.) oraz bardzo szeroki zakres danych do wyceny napraw powiązany z modelami i wersjami samochodów.

Wśród wielu nowych funkcji warto wspomnieć o rozszerzeniu modułu CRM, który zapewnia biznesowe wsparcie m.in. poprzez wysyłanie do klientów wiadomości SMS lub email z przypomnieniami o okresowych naprawach, akcjach promocyjnych czy rozszerzeniu działalności po zakupie urządzeń diagnostycznych. Gdy serwis rozszerza usługi np. o naprawy ukł. klimatyzacji to wysyłając SMS-y o wiele szybciej i taniej dociera z taką informacją do swoich wszystkich klientów. Większość kierowców nie wie, m.in. jaki jest okres eksploatacyjny płynu hamulcowego i chce, aby o tej wymianie przypominał im właśnie serwis. Serwis wysyłając takie informacje może liczyć na konkretne przychody. Kolejnym przykładem może być wysyłanie przypomnień przez Stacje Kontroli o okresowym badaniu technicznym, gdzie koszty wiadomości SMS mogą być nawet 5-krotnie niższe od tradycyjnej poczty. Moduł CRM / Zadania umożliwia także przydzielanie i kontrolę realizacji zadań przez pracowników firmy.

Najważniejsze funkcje wersji Integra Car 7.0.17
• Nowy interfejs umożliwiający wygodniejszą pracę z programem i szybszą obsługę klienta oraz jednoczesną pracę z różnymi dokumentami na wielu oknach.
• Terminarz napraw z bardziej optymalnym planowaniem pracy serwisu i wysyłaniem do klientów SMS-ów z przypomnieniami o terminie naprawy.
• Nowe wydruki dot. Zleceń i Kosztorysów napraw, Historii serwisowej i potwierdzeń przyjęcia poj. do naprawy

• Usprawnienie obsługi wprowadzania dostaw części przez import faktur z firm Inter Cars, Fota, Inter Team, AP-Tychy, AD Polska, Hart, Inter Parts, Bosch
• Nowy interfejs dot. współpracy z programami serwisowymi i katalogami części : TecDoc, AuDaConAIS, ESI[Tronic], Vivid 2007, Autodata 2008, AP Katalog 3, ADBS Katalog 2, Integra Katalog 3
• Szybkie zlecenia dla usług typu: wymiana oleju, regulacja świateł, wymiana świec, itp;
• Dodatkowe schematy uszkodzeń pojazdów – szybki opis zewnętrznych uszkodzeń dla serwisów Blacharsko – Lakierniczych
• Nowy moduł Raportów i Analiz: rozliczenia serwisantów, ocena potrzeb dot. wyposażenia serwisu, marża ze sprzedaży części, kontrola kosztów, płatności i należności firmy; ocena rentowności i zobowiązań podatkowych

• Rozszerzona obsługa magazynu, m.in. dot.: korekt dok.: PZ, WZ, RW, innych dok.: PW, BO, MM, RI, AI; obsługi kodów kreskowych; kontroli rotacji towarów, automatycznego tworzenia dok. magazynowych, rezerwacji towarów, zamienników części, kontroli dostaw, obsługi dostaw w/g WZ-tek i Asygnat.
• Inwentaryzacja wg grup lub lokalizacji części w magazynie bez konieczności blokownia sprzedaży wszystkich towarów.
• Współpraca z oprogramowaniem Finansowo – Księgowym CDN OPT!MA , Hermes, również Symfonia, Rachmistrz, itp.
• Zmiany dotyczące obsługi przechowalni opon

Producent oprogramowania oferuje wiele dodatkowych usług m.in.: przeniesienie danych z poprzednio używanego systemu, zdalną instalację i konfigurację oprogramowania, bezpłatną aktualizację do nowych wersji programu, wsparcie techniczne i udział w szkoleniach dotyczących obsługi oprogramowania.
Użytkownicy poprzednich wersji oprogramowania ADBS oraz Integra serii 5 i 6 mogą skorzystać ze specjalnej oferty umożliwiającej aktualizację do najnowszej wersji programu.

Więcej informacji na stronie www.integra.info.pl
Dział handlowy Integra Software
tel 094 348 8000

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 24 sierpnia 2009, 0:00 2 -1

Niestety muszę przyznać że firma INTEGRA to totalne nieporozumienie, zakupiłem kiedyś ten produkt w wersji 5.0, Od niedawna zaczął mi się sypać. Dzwonie do nich do Koszalina, a te cwaniaki zamiast wsparcia, jakiejś pomocy technicznej oferują mi nowy produkt w wersji 7!!
Jeszcze raz: żadnej pomocy, kup pan nową wersję!!
i to ma być poważna firma?? czy ja ten produkt ukradłem??
ŻENADA
Szczerze odradzam

Odpowiedz