Sukces Proline – ogólnopolska akcja promocyjna zakończona

, 18 stycznia 2017, 23:42

Z końcem ubiegłego roku dobiegła finału Ogólnopolska Akcja Promocyjna PROLINE. Organizatorem kampanii była firma Profix, właściciel takich marek jak PROLINE, LAHTI PRO i TRYTON. Celem akcji było poinformowanie i zachęcenie warsztatów samochodowych oraz mechaników do korzystania z oferty narzędziowej punktów działających w ramach programu „Sklep Patronacki PROLINE”. Szeroko rozbudowana sieć, licząca w obecnej chwili ponad 420 sklepów na terenie całego kraju zapewnia wysokiej jakości produkty dostępne od ręki oraz liczne, atrakcyjne promocje.

Promocja bezpośrednio u lokalnego dystrybutora
Zakończona z upływem minionego roku akcja, dedykowana profesjonalnym warsztatom samochodowym w Polsce, odniosła znaczący sukces. Klienci mieli możliwość poznać asortyment, specyfikę oraz rozwiązania stosowane w wysokiej jakości narzędziach PROLINE. Dokonując zakupów w sieci Sklepów Patronackich Proline, klienci mogli wybrać dodatkowe nagrody w postaci odzieży roboczej Lahti Pro.
– Akcja którą przeprowadziliśmy cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród mechaników. Nasze wiadomości wysyłane drogą mailową dotarły do kilku tysięcy warsztatów. W efekcie znaczna część z nich odwiedziła nasze Sklepy Patronackie Proline. Nasze Newslettery odczytało kilkadziesiąt % odbiorców, co jest bardzo zadowalającym wynikiem. Przez cały okres trwania akcji zanotowaliśmy również ogromny wzrost odwiedzin naszej strony internetowej marki PROLINE. Klienci decydując się na pracę naszymi narzędziami i dokonując ich zakupu otrzymywali w nagrodę atrakcyjnie zaprojektowaną i wysokiej jakości odzież roboczą Lahti Pro. – informuje Joanna Woźniak, Dyrektor Marketingu w firmie Profix.

Proste zasady – wysoka efektywność
Akcja promocyjna PROLINE dla mechaników opierała się na zasadach sprzedaży premiowanej. Aby otrzymać praktyczne ubrania robocze klienci musieli w ciągu trzech miesięcy dokonać zakupu narzędzi marki PROLINE na kwotę minimum 300 złotych (brutto). Następnie, wraz ze wzrostem wydatkowanej kwoty, wzrastała atrakcyjność nagród. Za kwotę 700 zł, klient mógł wybrać pomiędzy coraz bardziej popularnymi obecnie kurtkami typu softshell, butami ochronnymi, spodniami roboczymi oraz bluzami marki LAHTI PRO. Biorąc pod uwagę specyfikę zawodu mechanika, klienci w trakcie 3 miesięcy promocji mieli okazję skompletować wygodny i trwały ubiór roboczy do codziennej pracy.

Komentarze

Brak komentarzy