ATE z godłem Laur Konsumenta

, 7 grudnia 2016, 15:08

Marka ATE została wyróżniona podczas XII edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności produktów/marek/usług na krajowym rynku godłem Laur Konsumenta – Odkrycie 2016 w kategorii klocki, tarcze hamulcowe i płyny hamulcowe.

Kategoria Odkrycie Roku stworzona została z myślą o produktach/markach/usługach nowych, innowacyjnych i funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu ale już zdobywających serca klientów, a także produktach/usługach, które objęła ciekawa, skuteczna nowa kampania reklamowa, przeszły lifting marketingowy (nowe opakowanie, etc.), czy te które zostały po raz pierwszy wskazane przez konsumentów lub producentów/właścicieli marki w ogólnopolskim projekcie.

O nominacji produktu, marki czy usługi do prestiżowego tytułu Laur Konsumenta/Klienta – Odkrycie Roku decyduje duże zainteresowanie nowościami rynkowymi lub produktami o znacznym wzroście popularności. Taką nagrodę otrzymują nieliczne firmy czy producenci (jedno wyróżnienie na rok w danej kategorii). O jej przyznaniu decyduje specjalnie powołana Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna, która w procesie decyzyjnym ocenia przede wszystkim innowacyjny charakter produktu, usługi czy marki, a także perspektywy odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu jego popularności.

Komentarze

Brak komentarzy