„Nie klucz – montuj produkty oryginalnej jakości”

, 22 stycznia 2008, 0:00

Druga edycja to podwójna kumulacja! Do zdobycia 2.000.000 złotych!

W roku 2007 Inter Cars S.A. wraz ze swoimi kluczowymi dostawcami zorganizował akcję promocyjną o nazwie „Nie klucz – montuj produkty oryginalnej jakości”. Po raz pierwszy w historii pula nagród przeznaczona na akcję wyniosła ponad 1.000.000zł. Również wartość jednostkowa nagród była bardzo wysoka i miejscami wynosiła 40.000zł.

Radosław Grześkowiak – Dyrektor Marketingu w Inter Cars S.A. „Swoistym novum była także sama forma nagrody. Organizatorzy zdecydowali się na przekazanie laureatom akcji nagród w formie wkładu pieniężnego na karcie płatniczej. Tym samym nagrodzony sam decydował na co przeznaczyć zdobyte pieniądze. Cel mógł być dowolny. Zasady wzięcia udziału w promocji, były również bardzo proste. Wystarczyło wypełnić formularz zgłoszeniowy, który dostępny był w każdej filii Inter Cars S.A., bądź w internecie, zadeklarować w jakich liniach produktowych chce się rywalizować i kupować, przekraczać progi zakupowe, ustalone indywidualnie dla każdej linii i zdobywać specjalne kupony konkursowe, które później brały udziały w losowaniu. Oczywiście im większe były zakupy, tym samym uczestnik otrzymywał więcej kuponów zwiększając swoje szanse na wylosowanie nagrody. Nagradzani byli nie tylko uczestnicy losowania, ale również Ci, którzy w okresie trwania promocji wykazali się największymi zakupami określonych produktów. Ilość zgłoszeń, przerosła najśmielsze oczekiwania organizatorów. W akcji wzięło udział ponad 5.000 klientów”.

Akcja trwała 6 miesięcy i jej finał odbył się podczas wrześniowych 7. Targów części zamiennych, narzędzi i wyposażenia warsztatów. Podczas promocji, jej uczestnicy mieli również możliwość zdobywania innych nagród, takich jak kombinezony warsztatowe. Wystarczyło tylko w danym miesiącu zakupić wybrane części zamienne za minimalnie ustaloną kwotę i już po kilkunastu dniach do warsztatu przysyłane były z Inter Cars S.A. kombinezony. Naturalnie im większe zakupy tym więcej kombinezonów dostawał uczestnik promocji. Zaletą tej promocji było to, że każdy miał szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród. Warunkiem było dokonanie takich zakupów, które pozwalały na uzyskanie min. 1 kuponu konkursowego, który brał udział w finałowym losowaniu.

Sukces akcji skłonił Inter Cars S.A. oraz dostawców, do zorganizowania w roku 2008 kolejnej edycji „Nie klucz – montuj produkty oryginalnej jakości”, która rozpocznie się w marcu tego roku. I tu, dla wszystkich tych, którzy wezmą udział w promocji szykuje się kolejna niespodzianka. Organizatorzy podwoili pulę nagród, która tym razem wyniesie aż 2.000.000zł! Nagrody podobnie jak przy pierwszej edycji „Nie klucz…” przekazywane będą w postaci wkładu pieniężnego na karcie płatniczej. Wartości nagród będą zróżnicowane podobnie jak w pierwszej akcji, ale już teraz organizatorzy zapowiadają, że ich wartość będzie wyższa! W akcji weźmie też udział większa liczba dostawców, co zdecydowanie zwiększa szanse uczestników na zdobycie nagród.

W trakcie trwania promocji nie zabraknie też dodatkowych niespodzianek w postaci różnych nagród rzeczowych dla Klientów dokonujących systematycznych zakupów wybranych produktów.
Już wkrótce wszyscy Klienci połączonych spółek Inter Cars S.A. i JC Auto otrzymają szczegółowe informacje o promocji.  

 

Komentarze

Brak komentarzy