„Superbrand Germany 2007/2008” dla Bridgestone

, 15 stycznia 2008, 0:00

Superbrands – niezależna światowa organizacja oceniająca marki, wyróżniła Bridgestone jako jedną z najlepszych i najmocniejszych marek produktów i firm 2007.

Na ceremonii wręczania nagród, która miała miejsce w teatrze „Theatre of Dreams” w Dusseldorfie pojawiło się wielu gości z całego świata oraz przedstawiciele 76 zwycięskich marek łącznie z ADAC, Aral, Deutsche Bank, DHL, Hertz, Kinder, Martini, Miele, Nivea, SKL, Varta oraz VISA. W tym roku również Franz Beckenbauer został uhonorowany nagrodą w kategorii niemiecka osobowość.

Wszystkie zwycięskie marki zostały wymienione w albumie „Superbrands Germany 2007/2008”, którego prezentacja towarzyszyła tej imprezie.

 

Dowiedz się więcej

Marki motoryzacyjne najbardziej rozpoznawalne wśród Polaków
Marki motoryzacyjne najbardziej rozpoznawalne wśród Polaków

Organizacja Superbrands już od dziesięciu lat przyznaje nagrody najsilniejszym markom na rynku polskim. W procesie certyfikacji Superbrands 2013/2014 zostały wskazane marki cieszące się uznaniem konsumentów. Wśród nich było 30 przedstawicieli branży motoryzacyjnej. Najsilniejsze marki motoryzacyjne Konkurs składał się z dwóch etapów. Najpierw, w badaniu przeprowadzonym wspólnie z firmą ARC Rynek i Opinia, 15 tysięcy konsumentów […]

Komentarze

Brak komentarzy