Przełomowy rok w Master Sport (przygotował Master-Sport Automobiltechnik(MS) Polska)

, 18 grudnia 2007, 0:00

Rozmowa z Dyrektorem Handlowym Master-Sport Automobiltechnik(MS) Polska Waldemarem Gałdeckim

Mamy końcówkę 2007 roku, jaki był on dla firmy Master Sport ?

W naszej firmie rok 2007 był rokiem przełomowym pod wieloma względami. Po pierwsze została zwiększona trzykrotnie sprzedaż naszych produktów na rynku polskim . Po drugie intensywne działania marketingowo-handlowe przyczyniły się do tego , że produkty Master Sport są rozpoznawalne i co istotne jako produkty o wysokiej i sprawdzonej jakości. Wiele norm stosowanych w naszej firmie jest wyższych od konkurencji uznawanej za markową. Jakość ta została potwierdzona przez klientów, którzy dokonują zakupów naszych produktów. W tym miejscu zacytuję opinię jednego z naszych dystrybutorów p. Damiana Czach z Firmy „Szik” , który stwierdził : „jestem mile zaskoczony jakością Waszych produktów, w opinii moich klientów zdecydowanie przewyższacie znane i renomowane marki ” . Firma Master Sport posiada certyfikaty TUV Management Service GmbH z Monachium w zakresie projektowania , produkcji jak i dystrybucji . Doskonałe wyniki sprzedażowe wynikają też z tego , że kontrolujemy na bieżąco ruchy cenowe konkurencji i staramy się nadążyć za zmianami rynku.

Do jakiej grupy klientów kierujecie Państwo swoją ofertę ?

Przede wszystkim docieramy na rynek części zamiennych, ale nasze produkty trafiają również na pierwszą zabudowę, a co istotne również dla sportu . Sport jest dla firmy ważnym elementem pracy nad jakością , tam mamy najlepszy poligon doświadczalny naszych produktów. Wiele rozwiązań stosowanych w sporcie jest później wykorzystywanych przy produkcji części na aftermarket, zgodnie z naszym hasłem „ doskonała jakość – ekstremalnie sprawdzona”.

Jakie plany na przyszły rok ?


Wśród priorytetów jest budowanie jeszcze lepszych relacji z obecnymi dystrybutorami jak i rozszerzanie współpracy z nowymi odbiorcami. Jest to możliwe poprzez elastyczne podejście do każdego z dystrybutorów. Tak naprawdę to dystrybutor wie lepiej co należy zrobić w terenie aby dany produkt się sprzedawał , a my jesteśmy od tego, żeby słuchać i próbować te rozwiązania wdrażać. Wprowadzanie nowych dystrybutorów jest robione świadomie i zgodnie z zasadą „ nie szkodzić”, czyli nowy dystrybutor nie może szkodzić swoimi działaniami już działającym partnerom naszej firmy . Ważnym elementem strategii rozwoju firmy jest rozszerzenie oferty na rynku polskim, zarówno w liniach , które posiadamy w ofercie jak i o całkowicie nowe linie produktowe. Wraz z wprowadzaniem nowych produktów wprowadzamy również nowe rozwiązania techniczne a Polski rynek jest już tak dojrzałym rynkiem , że je przyjmuje a wręcz się o nie dopomina . W przyszłym roku jeszcze szerzej będziemy publikowali w internecie jak i w prasie branżowej artykuły techniczne związane z naszymi produktami . Planujemy również na przyszły rok kampanie reklamową w telewizji. Aby wspomóc pracę naszych dystrybutorów wdrażamy w życie programy sprzedażowe , które są skierowane do dystrybutorów jak i ich klientów. Wiele z tych programów będzie kontynuacją działań z 2007 roku ale będą również nowe , które mają podnieść atrakcyjność oferty. Chcemy i będziemy doceniać dystrybutorów, którzy wkładają dużo sił w promocję i dystrybucję produktów z logo Master Sport . Przygotowujemy dla najlepszych dystrybutorów spotkanie integracyjne na Karaibach lub w innym równie atrakcyjnym miejscu. A jeden z naszych dystrybutorów otrzyma nagrodę w postaci samochodu osobowego.

Czy Państwa klienci będą mogli liczyć na wsparcie informatyczne ?

Nasi klienci już teraz mogą korzystać z systemu zamówieniowego on-line, system ten cały czas jest udoskonalany a dodatkowo na wiosnę 2008 roku znajdziemy się w bazie TEC-DOC co powinno jeszcze bardziej ułatwić pracę naszym dystrybutorom.

Jak rysuje się przyszłość Master Sport w Polsce?

W perspektywie długoletniej mogę powiedzieć, że firma utrzyma dynamiczny rozwój. Master Sport Automobiltechnik (MS) działa z sukcesami w wielu krajach Europy , Ameryce jak i Afryce. Tak szerokie działania firmy pozwalają nam implementować do Polski najlepsze rozwiązania marketingowe. Stosując niezmiennie politykę jakości przy zachowaniu cen dostępnych dla każdego osiągniemy w 2008 roku jak i następnych latach jeszcze lepsze wyniki niż obecnie.

Na koniec chciałbym życzyć Wszystkim zdrowych spokojnych świąt , pomyślności i udanych interesów w Nowym 2008 Roku i zaprosić wszystkich do współpracy.

 

Komentarze

Brak komentarzy