AutoView Europe w RepXpert

, 23 października 2007, 0:00

W portalu RepXpert udostępnione jest unikalne narzędzie do analizy rynku, na którym działa dany warsztat. Narzędzie AutoView pozwala stworzyć szczegółową analizę parku pojazdów w sąsiedztwie Twojego warsztatu. Dostępne dane mogą być dowolnie dzielone według podanych kryteriów. Jedynie ci, którzy mają szczegółową wiedzę o rynku mogą w pełni czerpać zyski z jego potencjału.

Wiedza skoncentrowana w AutoView Europe

Narzędzie badania rynku, które pozwala osiągnąć obszerne zrozumienie własnego potencjału. Dane o parku pojazdów są dzielone na kategorie: marka, model, segment i wiek pojazdu. Użycie tych danych pozwoli odpowiedzieć na następujące pytania, o istotnym znaczeniu dla warsztatu: Czy zakres produktów i usług, który oferuję spełnia wymagania rynku? Czy specjalizuję się we właściwych markach samochodów? Które dodatkowe marki pojazdów są potencjałem do napraw serwisowych? Jakie jeszcze dodatkowe możliwości zrobienia biznesu mogę uchwycić?

Nie zostawiaj nic na pastwę losu


Każdy warsztat powinien być świadomy swojego właściwego rynku. Z oprogramowaniem AutoView Europe, RepXpert oferuje unikalną możliwość utworzenia szczegółowej analizy rynku przez internet. Pozyskanie informacji to pierwszy krok – zrobienie z nich użytku dla zysku w Twoim interesie to kolejny. RepXpert zapewnia odpowiednie narzędzie, reszta należy do Ciebie.

Jak to działa?

To proste. Analizę może wykonać każdy zarejestrowany użytkownik RepXpert, prowadzący warsztat samochodowy w zamian za zgromadzone punkty bonusowe. Samemu określasz promień wokół warsztatu, względem którego dane mają być analizowane, maksymalny promień to 30km:

Efektem jest wielostronicowa lista zarejestrowanych pojazdów w obrębie zaznaczonego obszaru podzielona według marki, modelu, jego przynależności do grupy wiekowej pojazdów i rodzaju zasilania paliwem. Dane o ilościach pojazdów stanowią bezcenną wiedzę, która może być wykorzystana przy planowaniu inwestycji w warsztacie, w wiedzę, narzędzia, specjalizację odnośnie marek samochodów oraz niezbędny zapas najpopularniejszych części eksploatacyjnych, wszystko po to, aby sprostać szybko potrzebom klienta i być o krok do przodu przed konkurencją.

 

 

Komentarze

Brak komentarzy