O bezpieczeństwie drogowym w radiu i telewizji

, 30 sierpnia 2007, 0:00

Kampania Akademia Bezpiecznego Samochodu nieustannie edukuje kierowców na temat wpływu stanu technicznego pojazdu na jego bezpieczeństwo. Tym razem przygotowano kampanię telewizyjną i radiową.

Już na początku września rusza kampania telewizyjna Akademii Bezpiecznego Samochodu. Na antenie TVP1 i TVP2 widzowie będą mogli obejrzeć spot, który ma uświadamiać bezpośredni związek pomiędzy stanem technicznym pojazdów poruszających się po drogach a bezpieczeństwem. Kampania telewizyjna Akademii Bezpiecznego Samochodu porusza dotąd pomijaną, a niezwykle istotną przyczynę wypadków na polskich drogach. Co więcej – edukacja polskich kierowców jest niezbędna także dlatego, że tylko co czwarty z nich jeździ do warsztatu samochodowego profilaktycznie. Pozostali korzystają z usług mechanika dopiero wtedy, kiedy samochód jest już zepsuty.

Harmonogram emisji spotów w TVP1 i TVP2 przedstawia się następująco:

01.09.2007 12.57 TVP1 
                   23.45 TVP2
02.09.2007 16.56 TVP1 
                   14.54 TVP2
03.09.2007 11.56 TVP1
05.09.2007 08.55 TVP2 
                   11.24 TVP1 

                   13.06 TVP1
08.09.2007 14.25 TVP2
11.09.2007 18.26 TVP1
15.09.2007 14.27 TVP2
16.09.2007 08.26 TVP2
20.09.2007 14.48 TVP2
22.09.2007 08.57 TVP2
23.09.2007 11.17 TVP2

Również we wrześniu będzie miała miejsce już po raz drugi kampania spotowa w 6 lokalnych stacjach radiowych – w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Krakowie oraz w Trójmieście.

Patronat honorowy nad działaniami Akademii Bezpiecznego Samochodu objęła Federacja Konsumentów, a patronat merytoryczny – Sekretariat Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, z którymi tworzony jest Raport Akademii Bezpiecznego Samochodu.

 

Komentarze

Brak komentarzy