Pracownicy i pracodawcy w motoryzacji – badanie rynku

, 28 sierpnia 2007, 0:00

Jakim jesteś pracodawcą? Jakim jesteś pracownikiem? Choć tak postawione pytania mogłyby sugerować zamieszczenie na naszych stronach psychotestu (będącego zresztą dość popularną ostatnimi czasy rozrywką) informujemy, że jest to streszczenie tematu kolejnego badania, które chcemy przeprowadzić. Tym razem jednak nie będziemy badać przedmiotów rynku motoryzacyjnego, jakimi niewątpliwie są części motoryzacyjne ale jego podmioty, czyli ludzi.

Zachęcamy do wypełnienia ankiety http://www.motofocus.pl/ankieta.php, zarówno pracodawców jak i pracowników – analizując uzyskane w ten sposób opinie opiszemy, jak wygląda przeciętna firma działająca na polskim rynku motoryzacyjnym. Interesują nas takie kwestie, jak style zarządzania, systemy motywacyjne, lojalność pracowników, oceny pracownicze. W raporcie z badań, oprócz uzyskanych wyników, znajdziecie Państwo kompendium wiedzy dotyczące wyżej wymienionych kwestii, które według nas nie są tylko modnymi hasłami, ale podstawą nowoczesnego i sprawnego zarządzania w sytuacji coraz większej konkurencji na rynku.

 

Komentarze

Brak komentarzy