Partner Opony Polska szkoli się

, 2 sierpnia 2007, 0:00

W dniach 17 i 18 maja 2007 roku na Zamku w Pułtusku odbyło się szkolenie „Obsługa klienta flotowego w serwisie” dla pracowników i kierowników serwisów należących do sieci Partner Opony Polska. W tym pięknym miejscu udało spotkać się blisko 100 osobom z różnych stron Polski.

W czasie dwudniowego spotkania uczestnicy mieli możliwość wzięcia udziału w warsztatach interaktywnych „Partner Flota On-line”, zapoznać się z technikami marketingu serwisowego i obsługi klienta podczas szkolenia „Łatwiejsza praca. Rozwiązania w zasięgu ręki” prowadzonym przez Macieja Matczaka z Motomarketing.pl , a także doskonalić umiejętności w dziedzinie sprzedaży i profesjonalnego doboru produktów podczas prezentacji Michelin Polska.
Nie zabrakło również czasu na integrację grupy. Rozrywki dostarczyła gra „Poszukiwanie skarbu” oraz impreza wieczorna z konkursem kareoke.

 

Komentarze

Brak komentarzy