Premio nowym członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców

, 4 lipca 2007, 0:00

Zarząd Polskiej Organizacji Franczyzodawców przyjął do swojego grona sieć serwisów Premio. Obecnie sieć obejmuje 53 serwisy na terenie całego kraju.
Od uruchomienia pierwszego w Polsce serwisu Premio w Gdańsku minęło zaledwie osiem miesięcy. Na terenie całego kraju powstały 53 wyspecjalizowane serwisy ze znakiem Premio. Według szacunków, do końca 2007 roku ma w Polsce działać blisko 80 stacji Premio, a w najbliższych trzech latach sieć powiększy się do 120 punktów.

Premio spełniło wszystkie warunki wymagane przez Polską Organizację Franczyzodawców. Członkiem POF może zostać osoba fizyczna lub prawna będąca pracodawcą i spełniająca wymogi Kodeksu Etyki Franczyzy.
Członkowie POF mogą otrzymać certyfikat, jeśli cieszą się dobrą opinią franczyzobiorców i partnerów biznesowych, a nieprzerwanie od dwóch lat na terenie Polski działa przynajmniej dwóch ich franczyzobiorców lub agentów. Certyfikat jest znakiem jakości sieci i może służyć do jej promocji, szczególnie w przypadku poszukiwania nowych licencjobiorców. Certyfikaty są przyznawane przez Zarząd POF na podstawie danych dostarczonych przez członka organizacji oraz informacji z rynku.
Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Goodyearem. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należące do amerykańskiego koncernu takich marek jak Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, czy polska Dębica. W stacjach Premio można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Mechanicy Premio mogą również sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut.

 

Komentarze

Brak komentarzy