TecCom rozszerza działalność w Polsce

, 9 maja 2007, 0:00

Nowoczesne technologie informacyjne i komunikacyjne stają się dziś coraz ważniejszym elementem funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynku samochodowych części zamiennych. Współpraca z dostawcami oraz partnerami handlowymi, a także sprawność przebiegania procesów biznesowych zależy w ogromnym stopniu od E-Businessu. Ma on pozytywny wpływ na produktywność, jakość świadczonych usług, wydajność strukturalną firmy oraz przekłada się na wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku.

W tym celu europejscy producenci na rynku samochodowych części zamiennych w 2000 roku powołali do życia TecCom GmbH, którego głównym celem jest wsparcie i automatyzacja procesu składania zamówień oraz usprawnienie komunikacji z nim związanej. Dzięki TecCom dystrybutor może sprawdzić dostępność produktu u swojego dostawcy, złożyć zamówienie, jak również otrzymać potwierdzenie zamówienia, informacje o dostawie towaru oraz fakturę.

TecCom oferuje swoim klientom wiele możliwości współpracy. Od bezpłatnej, nie wymagającej żadnych inwestycji ze strony dystrybutora, po kompleksowe rozwiązanie w pełnej integracji z posiadanym systemem ERP.

Aktualnie w Polsce przez TecCom dostępnych jest ponad 40 dostawców i ponad 320 dystrybutorów.
W całej Europie poprzez platformę TecCom dostępnych jest ponad 90 dostawców.
http://www.teccom.de/internet/siteshome/pl_anwender/markenpartner_pl.php

TecCom wprowadza do swojej oferty coraz nowsze rozwiązania, które umożliwiają coraz sprawniejszą i szerszą automatyzację procesów zachodzących w przedsiębiorstwie. Elektroniczna obsługa spraw gwarancyjnych (TecWarranty), wspólna optymalizacja zapasów przez producenta i dystrybutora (TecCMI), faktury z podpisem elektronicznym (TecTDC) oraz wspólna baza danych gwarantująca dostęp do aktualnych i kompletnych danych produktowych oraz cen (TecCMD) to wszystko co oferuje TecCom dla rynku samochodowych części zamiennych. TecWarranty jest narzędziem usprawniającym i przyspieszającym obsługę spraw gwarancyjnych. Umożliwia elektroniczną obsługę spraw gwarancyjnych i może zostać wykorzystane przez wszystkich uczestników rynku bez względu na to, czy wykorzystują system TecCom.

Za działania TecCom na polskim rynku odpowiada
Robert Szwed
Sales & Support Manager
robert.szwed@teccom.pl  
Tel. 604-646-848
Więcej szczegółowych informacji znajdą Państwo na stronie www.teccom.pl

 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!