Nowe pisma branżowe na rynku

, 24 stycznia 2007, 0:00

Ukazał się pierwszy numer magazynu „SuperWarsztat AfterMarket”.
Czasopismo powstało na bazie działu Moto Rynek tygodnika Moto Express.
„SuperWarsztat”, mający w podtytule „Aftermarket” jest wydawany w objętości 56 kolumn.

Tytuł informuje o rynku samochodowych części zamiennych i usługach serwisowych świadczonych przez ASO, warsztaty sieciowe i niezależne, o ofertach producentów części i ich dystrybutorów w Polsce, zamieszcza testy, opiniuje, także we współpracy z placówkami naukowo-badawczymi, w tym ITS.
Miesięcznik jest bezpłatny i cały nakład ( planowana wielkość 10 000 egz.) kierowany jest wprost do hurtowni motoryzacyjnych, firm i warsztatów, także za pośrednictwem dystrybutorów części samochodowych, Instytutu Transportu Samochodowego (sieć patronackich Stacji Kontroli Pojazdów), bazy własnej.
Wydawcą tytułu jest Wydawnictwo Polskapresse Sp. z o.o., zaś redaktorem naczelnym Tadeusz Gołąbek.

Na przełomie stycznia i lutego 2007 roku pojawi się również pierwszy numer nowego miesięcznika branżowego „Autonaprawa”.

Pismo jest adresowane do specjalistów różnych dyscyplin technicznych, handlowych i menedżerskich zaliczanych do usługowego zaplecza motoryzacji. Będzie dostępny w prenumeracie i systemie dystrybucji sterowanej.
Miesięcznik „Autonaprawa” tworzy dotychczasowy zespół redagujący miesięcznika autoEXPERT, który z końcem roku 2006 zakończył współpracę z wydawcą tego pisma, firmą Vogel Business Media.
Wydawcą nowego tytułu jest firma wydawniczo-konsultingowa Technotrans, a redaktorem naczelnym Kazimierz Tokarz.

 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!