Moto-Profil laureatem nagrody „Customer of the Year Award”

, 22 listopada 2006, 0:00

Firma Moto-Profil została uznana najlepszym klientem Tenneco Automotive w kategorii „sprzedaż”.
Projekt „Customer of the Year Award” został uruchomiony, aby okazać uznanie Klientom Tenneco za ich doskonałość we wszystkich obszarach biznesowych.
„Ta nagroda jest naszym sposobem podziękowania klientom zaopatrującym się w produkty Monroe i Walker oraz wzmacniania naszego partnerstwa” – powiedział Alex Gelbcke, V-ce President Tenneco Automotive Aftermarket Europe.
]1[
Program obejmuje obszar Europy, Środkowego Wschodu oraz Afryki i otwarty jest na wszystkich bezpośrednich klientów aftermarketowych firmy Tenneco. Jest on zaprojektowany, by nagrodzić wysiłki w takich obszarach jak komunikacja, edukacja, innowacje, dystrybucja, e-business, sprzedaż i partnerstwo. Niezależne jury, złożone z osobistości rynku motoryzacyjnego oraz ekspertów z wyższych uczelni ,zostało zaangażowane w selekcję zwycięzców w każdej z kategorii.
Tę prestiżową nagrodę odebrał w miniony weekend Prezes Zarządu Moto-Profil, Piotr Tochowicz podczas ekskluzywnej Gali, w miejscowości La Castellet, we Francji.

 


Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!