Nowe świece zapłonowe na rynek wtórny

, 27 września 2006, 0:00

NGK Spark Plug Europe wzbogaciło swoją ofertę o kolejne cztery świece zapłonowe. Są to świece zapłonowe jakości oryginalnego wyposażenia do zastosowania w modelach samochodów z Grupy Volkswagena, a także w samochodach Porsche, Ford oraz Mitsubishi.


IZKR7B – to irydowa świeca zapłonowa została specjalnie zaprojektowana przez NGK dla cztero-zaworowego VR6 (3.2 l.) Grupy Volkswagena.
Znajduje ona zastosowanie nie tylko w wielu modelach Audi A3, TT oraz TTS (wszystkie 184 kW), ale również w Golfie IV R32, Golfie V R32 (177 lub 184 kW), wielu modelach Phaetona (177 kW), Tuarega (162 kW), T4 oraz Volkswagena Transportera (170 lub 173 kW).
Ponadto można ją stosować w Porsche Cayenne (184 kW). We wszystkich tych silnikach ta irydowa świeca zapłonowa, dzięki swojej bardzo cienkiej, ale jednocześnie wyjątkowo odpornej elektrodzie środkowej, dba o optymalny zapłon przy jednocześnie długiej żywotności.

ZFR5P-G – to druga, nowa świeca zapłonowa. Stanowi optymalne rozwiązanie dla różnych silników Volkswagena.
Jest ona specjalną świecą z wysuniętą końcówką izolatora. Została zaprojektowana dla mniejszych silników, które są montowane w Skodzie Fabii i w modelach Volkswagena Fox, Lupo oraz Polo 4 (1.0 l./37 kW; 1.2 l./40 lub 47 kW; 1.4 l.; 44 lub 55 kW).


PLTR6A-10G – jest kolejną nową świecą zapłonową na rynku wtórnym.
Jest to świeca z podwójną elektrodą platynową, identyczna jak świeca zapłonowa NGK, która została specjalnie zaprojektowana dla silnika 2.0-litrowego (158 kW) Forda Focusa RS i stanowi tym samym optymalny wybór przy wymianie oryginalnych świec zapłonowych. Posiada one szczególnie długi gwint (25,0 mm), elektrodę środkową z miedzianym rdzeniem oraz stożkowe gniazdo uszczelniające.


IGR6A-11 – to świeca z elektrodami z metali szlachetnych. Posiada ona elektrodę środkową z irydu, a elektrodę masy z platyny i odpowiada świecy z oryginalnego wyposażenia, które jest montowana w Mitsubishi od 2005 w modelach terenowych Outlander (2.0 l., 100 kW) oraz Outlander 2.0 Turbo (2.0 l., 148 kW).  

Komentarze

Brak komentarzy