Nowe opakowanie, nowa usługa Valeo

, 13 września 2006, 0:00

Korzystając z okazji targów Automechanika 2006 firma Valeo Service wprowadziła nowe wzornictwo opakowań przeznaczonych na rynek części zamiennych.


Zauważalna marka
Dzięki jednolitej i dobrze widocznej charakterystyce wzorniczej opakowań, produkty marki Valeo będą bardzo dobrze rozpoznawalne.
Logo oraz jednolity kolor, który nie będzie ulegał zmianie z upływem czasu. Ujednolicone wzornictwo (bez względu na rozmiar opakowania) pozwala w sposób natychmiastowy dostrzec produkt: opakowanie szybciej i łatwiej rzuca się w oczy.


Jako poświadczenie oryginalności części na każdym opakowaniu znajduje się etykieta „valeorigin”.

 ]1P[
Czytelna etykieta, wyraźne symbole, zabezpieczenia przed fałszerstwami
Aby ułatwić zarządzanie zapasami i logistykę u klientów, opracowano nowy system wyraźnego znakowania produktów za pomocą znormalizowanych i czytelnych etykiet. Numery części są widoczne już na pierwszy rzut oka.


Normalizacja etykiet ułatwia odnajdywanie informacji, które zawsze znajdują się w tym samym miejscu. Nowe piktogramy ułatwiają natychmiastowe, wzrokowe rozpoznawanie części.


Ponieważ w rozpoznawaniu opakowań ważną rolę odgrywa kolor, pudełka są pokrywane warstwą lakieru ochronnego, aby zapewnić im estetyczny i świeży wygląd nawet w niesprzyjających warunkach.


Wreszcie, zastosowano szereg zabezpieczeń przed fałszerstwami, mających zagwarantować autentyczność oryginalnych części Valeo. Przykładowo, oryginalne pochodzenie części można ustalić na podstawie niepowtarzalnego numeru identyfikacyjnego. Nie należy jednak zdradzać wszystkiego na temat metod zabezpieczania oryginalności produktów.


Nowe zielone opakowania produktów Valeo: to więcej niż opakowanie, to nowa usługa dla klientów, ułatwiająca współpracę z Valeo.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!