Goodyear w rankingu „Manager Magazin”

, 5 lipca 2006, 0:00

Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o. o. został uznany za jedną z najbardziej efektywnych firm w Polsce. Według ogłoszonego w czerwcu 2006 rankingu „Manager Magazin” i firmy doradczej Kolaja & Partners oceniającego 500 największych przedsiębiorstw, Goodyear Dunlop Tires Polska zajął 5 miejsce.
Goodyear Dunlop Tires Polska pokonał w rankingu m.in. firmy Nike Poland, Ericsson czy Avon Cosmetics.
Badania „Manager Magazin” oraz Kolaja & Partner przeprowadzono w oparciu o wskaźnik ROCE (Return on Capital Employed – zwrot z zaangażowanego kapitału). Wskaźnik ten pozwala ocenić spółki z punktu widzenia interesu inwestorów, którzy powierzyli jej swój kapitał. Pomaga precyzyjnie określić jak kierownictwo firmy zarządza całym majątkiem spółki oraz gdzie tkwi potencjał poprawy jej wyników.
Ranking oparty jest na analizie wyników finansowych 500 największych polskich firm, pod względem przychodów w 2005 roku.
W porównaniu z rankingiem z roku ubiegłego wskaźnik ROCE dla Goodyear Dunlop Tires Polska uległ znacznej poprawie z 75.04% na 91,88%.

Komentarze

Brak komentarzy