Moduł Zamówień Internetowych

, 13 czerwca 2006, 0:00

Firma ASCO s.c. specjalizująca się produkcją oprogramowania dla motoryzacji wprowadziła produkt – Moduł Zamówień Internetowych (MZI).
Moduł Zamówień Internetowych (MZI) jest aplikacją przeznaczoną dla firm branży motoryzacyjnej, wspomagającą sprzedaż i obsługę klienta z wykorzystaniem Internetu.


MZI jest modułem do serwera IIS, zrealizowanym w technologii ASP.NET, pozwalającym na bezpośredni dostęp do danych z poziomu przeglądarki internetowej. Pobiera on dane bezpośrednio z systemu sprzedaży, dzięki czemu nie jest konieczne ręczne aktualizowanie danych, co przekłada się na aktualność prezentowanej oferty oraz zadowolenie klienta.


Podstawowe funkcje oferowane przez MZI to:
– zalogowanie i wylogowanie z systemu,
– wprowadzanie zamawianych towarów przez odbiorców do ich bufora zamówień,
– wyszukiwanie towaru wg grup towarowych,
– wyszukiwanie towaru wg fragmentu kodu towarowego i fragmentu nazwy,
– wyszukiwanie towaru na podstawie listy zamienników (krosów) wirtualnych,
– wyszukiwanie towaru w oparciu o katalog części marek, modeli i typów,
– możliwość zamawiania towaru nie będącego na stanie,
– przeglądanie bufora zamówień wraz z możliwością usuwania z niego zamówionych pozycji,
– wysyłanie krótkich komunikatów do zadanych stanowisk komputerowych pracujących w programie magazynowym,
– przeglądanie niezarchiwizowanych dokumentów sprzedaży,
– możliwość pobierania oczekujących dokumentów sprzedaży w formie elektronicznej do samodzielnego wydruku po stronie użytkownika końcowego,
– przeglądanie nieuregulowanych należności,
– możliwość zmiany hasła dostępu,
– możliwość dostosowania wyglądu programu do firmowej szaty graficznej, pełna konfiguracja elementów graficznych aplikacji.

Całość komunikacji Klient – Dostawca odbywa się przy pomocy zaszyfrowanego protokołu, co uniemożliwia przejęcie sesji i wejście nieuprawnionej osobie trzeciej w posiadanie nieautoryzowanych danych.


Dzięki zastosowaniu Modułu Zamówień Internetowych do wspomagania sprzedaży, firmy uzyskują możliwość bezpośredniego zaprezentowania oferty każdej osobie i firmie, wyposażonej w komputer i połączenie z Internetem. Możliwość wyboru towaru o najdogodniejszej dla kupującego porze przekłada się zaś na przywiązanie do dostawcy i umożliwia pozyskiwanie nowych odbiorców przy jednoczesnych umiarkowanych kosztach inwestycji.


Szczegółowe informacje:
ASCO s.c.
Tel. (012) 638-61-77
http://www.asco.com.pl

Komentarze

Brak komentarzy