Premium Brand 2006

, 7 czerwca 2006, 0:00

W pierwszym w Polsce badaniu reputacji marek – Premium Brand 2006, organizowanym przez SMG/KRC oraz magazyn Forbes producent akumulatorów Centra SA zdobył tytuł Marki Wysokiej Reputacji.

PremiumBrand 2006 jest projektem promocyjnym, którego celem jest zbadanie reputacji marek funkcjonujących na polskim rynku. Badanie zostało przeprowadzone na przełomie kwietnia i maja, na grupie 1500 reprezentatywnych respondentów przez instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC. Nad poprawnością przebiegu całego procesu czuwała firma audytorska KPMG. Reputację marki w PREMIUMBRAND oceniali konsumenci.
Poznańska Centra zdobyła nagrodę w kategorii „motoryzacja” (w sumie zbadano marki w 8 kategoriach – m.in.: artykuły spożywcze, media, finanse). Ostateczne wyniki wraz z przyznaniem tytułu Marki Najwyższej Reputacji 2006 w Polsce odbędzie się na specjalnej gali 22 czerwca w Sali Kongresowej w Warszawie.
Produkty Centry dostarczane są na tak zwane „pierwsze wyposażenie” do fabryk Forda, Toyoty i Fiata. Firma posiada niezbędne w branży motoryzacyjnej certyfikaty, w tym ISO/TS 16 949 oraz ISO 14 001. A także od kwietnia 2005 roku certyfikat Ford Q1.

Komentarze

Brak komentarzy