Dobry początek dla Behr Hella Service

, 12 kwietnia 2006, 0:00

W kwietniu 2006, przed rozpoczęciem sezonu klimatyzacyjnego, firma Behr Hella Service startuje z kampanią systemów termicznych prezentującą produkty firmy Behr Hella Service w zakresie klimatyzacji i chłodzenia silnika.
Hurtownicy i niezależne warsztaty skorzystają przy tym z szerokiego asortymentu produktów oraz kompetentnego wsparcia pracy warsztatu i sprzedaży, a także z oferty technicznej.
Dodatkowo pojawiają się dwa nowoczesne, pionierskie urządzenia do obsługi klimatyzacji przeznaczone do użytku stacjonarnego oraz poza warsztatem, za pomocą których będzie można szybko i profesjonalnie przeprowadzić serwis klimatyzacji.

Dysponując ponad 6.000 produktów do klimatyzacji samochodowej i chłodzenia silnika Behr Hella Service pokrywa potrzeby hurtowników i niezależnych warsztatów gwarantując klientom jednocześnie wszechstronny serwis.
W ramach kampanii systemów klimatyzacyjnych otrzymają oni specyficzną wartość dodaną w postaci obszernych materiałów informacyjnych i reklamowych na temat systemów klimatyzacyjnych. Szczególnie pomocny podręcznik napełniania urządzeń klimatyzacyjnych został zaktualizowany o dane dotyczące wielu nowych pojazdów i obecnie dostarcza również informacji na temat samochodów ciężarowych, dostępny również w praktycznym formacie DIN A1 jako plakat do umieszczenia na ścianie warsztatu.
Aby warsztaty mogły skutecznie przyciągnąć uwagę klientów, można również zamówić baner do umieszczenia na zewnątrz warsztatu. Kierowca otrzymuje w ten sposób wyraźny sygnał, gdzie może skorzystać z usług fachowca od systemów klimatyzacyjnych.


Behr Hella Service oferuje dwa nowe urządzenia do obsługi klimatyzacji:
– SECUsmart do użytku stacjonarnego,
– SECUmobile do użytku poza warsztatem np. w pojazdach rolniczych.


]1L[
Oba urządzenia spełniają podstawowe funkcje obsługi klimatyzacji: ściąganie czynnika chłodzącego i oleju, recycling czynnika chłodzącego i oddzielenie starego oleju, tworzenie próżni w celu skroplenia pozostałego czynnika chłodzącego i sprawdzenia szczelności urządzenia, jak również ponowne napełnienie urządzenia świeżym środkiem chłodzącym i olejem.


Ponadto:
Za pomocą bazy danych znajdującej się w urządzeniu można w prosty i szybki sposób przywołać specyficzne dane, takie jak: ilość środka chłodzącego i oleju. Dzięki temu możliwe jest w razie potrzeby sprawne, w pełni zautomatyzowane ściągnięcie środka chłodzącego, sprawdzenie szczelności i ponowne napełnienie zbiornika. Alternatywnie można ten proces dowolnie zaprogramować.


]2P[
Dodatkowo dokładne zużycie środka chłodzącego jest rejestrowane elektronicznie. W ten sposób Behr Hella Service już dzisiaj troszczy się o wszystkie warsztaty w kwestii spełnienia unijnych wytycznych co do gospodarowania czynnikiem chłodzącym w systemie.
Zastosowana po raz pierwszy w nowych urządzeniach serwisowych przez Behr Hella Service technologia Smart Card (compact flash card) pozwala na transfer danych na komputer (baza danych klienta) czy Software Update, jak np. zaktualizowany przegląd ilości zużytego środka chłodzącego oraz transfer danych z komputera do urządzenia serwisowego. Obsługa urządzenia SECUsmart jest niezwykle prosta i elastyczna. Obok prostej automatycznej funkcji „Fire&Go” użytkownik może stworzyć i zapisać preferowaną przez siebie funkcję, ale także przeprowadzić poszczególne kroki w ramach serwisu po kolei. Zintegrowana automatyczna funkcja płukania, dzięki której klimatyzację samochodu można przepłukać płynnym środkiem chłodzącym, jest kolejną zaletą tego urządzenia. Ponadto SECUsmart wyposażony jest w innowacyjne połączenia dostosowane do nowoczesnych rozwiązań w motoryzacji, mieści 20 kg środka chłodzącego jak również pompę próżniową o wydajności 180 l / minutę (próżnia końcowa 0,01 mbar przy 20 stopni C). To oznacza, że serwisować można nawet małe autobusy i ciężarówki.

Kompaktowe i wydajne urządzenie SECUmobile nadaje się idealnie do obsługi maszyn, których nie można dostarczyć do warsztatu jak np. kombajn zbożowy czy maszyny budowlane. Wymiary: 500 x 450 x 900 mm (długość x szerokość x wysokość), waga: zaledwie 55 kg i komórki do ważenia oleju specjalnie zaprojektowane do użytku w terenie pozwalają na bezproblemowy transport tego odpornego na wstrząsy urządzenia w pojazdach serwisowych.


Niezależny rynek wtórny dla rozwoju systemów termicznych
Podczas gdy liczba samochodów na europejskich drogach utrzymuje się na tym samym poziomie, rośnie ilość aut wyposażonych w klimatyzację. W ponad 80% samochodów wchodzących na rynek są urządzenia klimatyzacyjne, tym samym spodziewany jest znaczny wzrost zleceń dla niezależnych warsztatów w najbliższych latach. Połączenie klimatyzacji i elektroniki oznacza rosnące wyzwania dla tej grupy klientów.


Behr Hella Service – zalety dla partnerów handlowych
Klienci mają do dyspozycji poszerzony wachlarz produktów w zakresie klimatyzacji samochodowej i chłodzenia silników pochodzących z jednego źródła.
Dotychczasowi klienci firmy Behr Service, przede wszystkim specjaliści (zakłady naprawy urządzeń chłodzących i warsztaty obsługujące klimatyzację), będą mieli w przyszłości szansę nabycia nie tylko produktów z zakresu systemów klimatyzacyjnych, ale także elektroniki, elektryki i oświetlenia. Możliwy będzie dostęp do 20.000 produktów we wszystkich czterech zakresach handlowych.

Komentarze

Brak komentarzy