Mechanik Roku 2006

, 1 marca 2006, 0:00

Czwarta edycja konkursu o tytuł Mechanika Roku 2006 odbędzie się w dniach 20-21 maja 2006 na terenie łódzkiego Centrum Logistycznego Foty.
Rywalizacji o prestiżowy i wartościowy (także pod względem materialnym) tytuł będą towarzyszyć liczne imprezy dla uczestników i gości konkursu.
Organizatorem tego konkursu jest firma Fota S.A.

Konkurs o tytuł Mechanika Roku jest organizowany przez firmę Fota S.A. już od czterech lat. To impreza, która promuje najlepszych mechaników samochodowych oraz popularyzuje w tym środowisku wiedzę i umiejętności fachowe. W poprzednich edycjach konkursu wzięło udział ponad tysiąc mechaników.
Podobnie jak w latach poprzednich, konkurs o tytuł Mechanika Roku 2006 ma zasięg ogólnopolski. Mogą w nim wystartować wszyscy mechanicy samochodowi pracujący w tym zawodzie w Polsce. Rywalizacja przebiega w trzech etapach.
Poniżej załączamy plik do pobrania zawierający pytania do pierwszego etapu konkursu, a także regulamin konkursu, opis nagród oraz kartę odpowiedzi.
W pierwszym etapie należy odpowiedzieć na 31 pytań. Jest to test jednokrotnego wyboru.


Zwycięzca konkursu zdobędzie tytuł Mechanika Roku 2006 i atrakcyjne nagrody. W tym roku pula nagród wynosi ponad 300 tysięcy zł.
Wśród fundatorów nagród znalazły się takie firmy, jak Bosch, Fota, Goodyear, Lena Lighting, Sosnowski, Stahlwille, Textar, Tiptopol, Valvoline.


Półfinał konkursu zostanie rozegrany w sobotę, 20 maja w jednej z sal Centrum Logistycznego Fota S.A w Łodzi. Weźmie w nim udział 200 zawodników wyłonionych po pierwszym etapie konkursu. Drugi etap konkursu będzie polegał na rozwiązaniu testu wielokrotnego wyboru. Na uczestników czeka trzydzieści pytań o różnym stopniu trudności.


Po teście zawodnicy, a także wszyscy zaproszeni goście będą mogli wziąć udział w ciekawych seminariach, których tematy z pewnością zainteresują wszystkich właścicieli warsztatów samochodowych (tematy seminariów poniżej). Prelekcje zostały przygotowane przez firmę DEKRA Polska oraz Fundację Multi-Expert.


Uczestnicy spotkania mogą wziąć również udział w pokazach urządzeń warsztatowych. Urządzenia w praktycznym działaniu zostaną zaprezentowane przez firmy Bosch, Sosnowski, Stahlwille, Tip Topol i Lena Lighting.
Zainteresowani będą mogli obejrzeć pokaz możliwości takich urządzeń jak czterokolumnowy podnośnik przestawny Finkbeiner EHB707 do podnoszenia samochodów ciężarowych, tokarka MAD DA2002 do toczenia tarcz hamulcowych bez konieczności ich demontażu, urządzenie do obsługi samochodowego układu klimatyzacji AC 550, szarpak SRS-3,5, urządzenie do kontroli i regulacji geometrii kół RAV TD 1780, tester sterowników samochodów ciężarowych Reflex 3180, testery FSA i KTS firmy Bosch i inne.
Udział w seminariach i pokazach będzie bezpłatny.


Finał konkursu odbędzie się w niedzielę, 21 maja, w salach wykładowych Akademii Technicznej Leader Service oraz w warsztacie pokazowym Akademii. Piętnastu finalistów będzie miało do wykonania kilkanaście zadań praktycznych przygotowanych przez sędziów reprezentujących firmy współpracujące z firmą Fota. Wyniki IV edycji konkursu o tytuł Mechanika Roku 2006 zostaną ogłoszone w niedzielę, około godz. 15.00.

Program będzie dostępny między innymi na stronach internetowych sieci Leader Service: www.leader-service.pl


Tematy seminariów:


1. Systemy zarządzania oparte na międzynarodowych standardach przeznaczone dla serwisów samochodowych. (DEKRA Polska)


2. Możliwości wykorzystania funduszy europejskich na przykładzie programów SPO WKP 2.3 – inwestycje oraz SPO WKP 2.1 – doradztwo. Praktyczne aspekty wypełniania wniosków – studium przypadków. (DEKRA Polska)

3. Stacje kontroli pojazdów – nowe możliwości. Obsługa klientów flotowych na stacjach kontroli pojazdów. (DEKRA Polska)

4.
SKP od podstaw – informacje ogólne dla potencjalnych inwestorów. (DEKRA Polska)


5. Prokonkurencyjne przepisy GVO i ich skutki dla warsztatów niezależnych w Polsce i w Europie. (Fundacja Multi-Expert)


6. Porównanie cen i jakości usług w warsztatach ASO i nie-ASO na podstawie badań brytyjskich. (Fundacja Multi-Expert)

Komentarze

Brak komentarzy