Amortyzatory Delphi na pierwszy montaż

, 8 lutego 2006, 0:00

Amortyzatory Delphi w Mini
Mini, marka należąca do koncernu BMW wykorzystuje moduły dostarczane przez Delphi, przedni oraz tylny. W module przednim zastosowano amortyzator dwururowy kolumnowy, zawieszenie tylne wykorzystuje amortyzator dwururowy. Zastosowana w nich technologia Delphi zapewnia bardzo dobrą kontrolę nad dynamiką samochodu oraz parametry jezdne.


Delphi wspiera modele Opla/Suzuki
Delphi opracowało i dostarcza amortyzatory zawieszenia do modelu Opla/Suzuki. W zawieszeniu przednim pracuje amortyzator kolumnowy dwururowy, zawieszenie tylne korzysta z amortyzatora dwururowego. Od ponad pięciu lat produkowane są one w krośnieńskim zakładzie Delphi.

 ]1[

Delphi kontynuuje współpracę z Mercedesem
W 2004 roku Delphi rozpoczęło dostawy elementów zawieszeń do nowego modelu Mercedes SLK. Delphi było odpowiedzialne za konstrukcję i wdrożenie modułów przednich oraz amortyzatorów tylnych. Przednie zawieszenie wykorzystuje amortyzatory kolumnowe dwururowe, w zawieszeniu tylnym zastosowano amortyzatory jednorurowe. Ich produkcję ulokowano w zakładzie Delphi w Krośnie. Amortyzatory tylne stanowią rozwój technologii deCarbon (twórca amortyzatorów jednorurowych), której właścicielem i kontynuatorem jest Delphi.

Komentarze

Brak komentarzy