NGK rozszerza Centrum Techniczne

, 26 października 2005, 0:00

Producent świec zapłonowych firma NGK Spark Plug poczynił ostatnio duże inwestycje w Centrum Technicznym w Ratingen. Firma chce od tej chwili zaoferować również producentom silników Diesla w całej Europie idealne warunki do testów przy projektowaniu nowych silników.

Od 1990 Centrum Techniczne NGK umożliwia szczególnie ścisłą współpracę z europejskimi producentami samochodów. W Ratingen w pobliżu Dusseldorfu oferowana jest nie tylko najnowocześniejsza technika badawcza, ale również szybkie i profesjonalne wsparcie – od najwcześniejszych stadiów projektu aż po gotowy koncept silnika.


Do tej pory współpraca z producentami samochodów ograniczała się do silników benzynowych. Dzięki trzem stanowiskom testującym silniki oraz dwóm stanowiskom do testowania pojazdów znajduje się w Ratingen idealne miejsce do testów. Jedno stanowisko testujące pojazdy znajduje się w komorze klimatycznej, która może wytwarzać temperatury pomiędzy – 30 a + 50 stpni C , stanowiące najlepsze warunki dla testów zimnego silnika.
 ]1[


Teraz NGK ponownie inwestuje w Centrum Technicznym. Tym razem większość inwestycji ma wspierać urządzenia testujące silniki Diesla. Należy do nich nowe urządzenie analizujące spaliny, które może mierzyć emisje nie tylko benzyny, ale również oleju napędowego. Poza tym NGK wymieniło czujniki stanowisk testujących silniki i zastąpiło je prawie całkowicie najnowszą technologią. Ponadto stanowiska testujące silniki zostały wyposażone w nowy system działania. Wszystko przebiega szybciej i umożliwia bardziej efektywne i dokładniejsze testy. Z ich pomocą można na przykład pokazać wyniki testu za pomocą przyjaznych użytkownikowi grafik oraz tabel bezpośrednio na monitorze.


Nowy sprzęt można było sprawdzić już podczas projektowania świecy żarowej NHTC (nowej wysokotemperaturowej ceramicznej świecy żarowej), stosowanej przez Volkswagena na oryginalnym wyposażeniu. Jest to w ogóle pierwsze zastosowanie na oryginalnym wyposażeniu ceramicznej świecy żarowej w Europie.
To wszystko bez obciążania środowiska naturalnego. NGK jako firma bardzo poważnie traktuje tę dziedzinę. Z tego powodu Centrum Techniczne jest wyposażone w specjalne filtry cząsteczek sadzy. Zatrzymują one drobny pył, który mógłby dotrzeć do środowiska naturalnego poprzez filtry silnika.

Komentarze

Brak komentarzy!