Inter-Team otworzył swój 70. oddział

, 21 listopada 2016, 9:03

w Zduńskiej Woli został otwarty 70. oddział Inter-Team. Sieć sprzedaży dystrybutora obejmuje zatem obecnie 69 oddziałów na terenie kraju i jeden oddział w Czechach.

Placówka w Zduńskiej Woli mieści się przy ul. Wodnej 4/6. Filia o powierzchni blisko 800 metrów kwadratowych posiada dwupoziomowy magazyn z częściami. Oddział oferuje pełen asortyment wyposażenia warsztatów, części zamienne do aut osobowych i dostawczych, a także szeroką ofertę środków smarnych i płynów eksploatacyjnych. Przed oddziałem do dyspozycji klientów jest obszerny parking.

Dane teleadresowe nowego oddziału:

Ul. Wodna 4/6
98-220 Zduńska Wola
tel. 43 652 11 61
kom. 502 836 346
e-mail: zdunskawola@inter-team.com.pl

Godziny pracy oddziału:

Pon. – pt.            8.00 – 18.00
Sob.                      8.00 – 14.00

Dowiedz się więcej

Inter-Team otwiera nowy oddział
Inter-Team otwiera nowy oddział

W ostatni weekend lipca zaczęła funkcjonować nowa placówka firmy Inter-Team. 65. oddział dystrybutora otwarty na terenie Polski otwarto w Płocku. Oddział w Płocku to już dziewiąta placówka Inter-Team w województwie mazowieckim. Mieści się przy ul. Granicznej 46 w bliskiej odległości od Alei marszałka Józefa Piłsudskiego, zaledwie kilka minut drogi od centrum miasta. Filia posiada dwupoziomowy […]

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Konrad, 21 listopada 2016, 21:37 0 0

Kolejna filia ale może czas zainwestować w rozwój firmy pod względem it? Od wielu lat ciągle stara wersja integry. IC, Hart, AP rozwijają się w tym kierunku co wychodzi im to na lepsze. Dzięki nowym katalogom wyszukiwanie części jest lepsze, szybsze bardziej dokładne oraz dobrze poukładane. Daje to porządne podwaliny do wprowadzania nowego asortymentu. Inter team jest jakieś 3 do 4 lat za konkurencja na tym polu. Próba wprowadzania Nextisa jest raczej marna. Sam Nextis nie jest przyjazny co widać po Auto Partnerze który próbował go 2 do 3 lat temu nie niby jest ale AP i tak inwestuje w nowsza wersje integry i słusznie. Korzystanie z terminali zamownieniowych jest 100 razy szybsze i wygodniejsze niż obecna forma w Inter Team. 2016 a stan i cenę online trzeba sobie wyklikac. Porażka

Odpowiedz

...., 22 listopada 2016, 7:21 0 0

czytam te wypociny twoje i trochę mi ciebie żal, Integra w IT jest zła a w AP jest dobra... to że nextisu AP nie umiał wprowadzić to akurat nie dziwi bo to nie pierwszy taki projekt który tą firmę pokonał zresztą historia pokazywała że nie tylko ta firma sobie z tym nie potrafiła poradzić

Odpowiedz

Konrad, 22 listopada 2016, 9:28 5 0

Kolego o nicku .... mówiącym o Tobie tyle samo jak i o Twojej wiedzy względem użytkowania programów w obu tych firmach. Swoją wypowiedź opieram na podstawie wielu lat korzystania z usług oby tych firm. Nigdzie nie napisałem , że integra w Inter-Team jest zła, a Auto Partnerze dobra. Zasadniczą różnicą w obu przypadkach jest ich wersja i funkcje online. Mamy 2016 rok, a program w IT trzeba instalować z płytki bądź pendriva prosząc o to handlowca. Większość hurtowni już dawno ma programy online bądź takie które pobieramy z ich strony internetowej i znając login i hasło dokonujemy logowania. Wystarczy dokonywać zmiany sprzętu w firmie i od razu widać jak problematyczne jest stosowanie tak przestarzałej wersji programu. Postawienie wszystkich katalogów pozostałych hurtowniach zajmuje kilka minut, a o katalog IT trzeba się prosić. Jak napisałem wcześniej AP pierwsze próbowało Nextisa i jak się skończyło wiemy obaj. Czy przerosło to AP czy nie, osobiście tego nie wiem. Może jest to również efekt tego, że słabo się na nim pracuje? Masa niepotrzebnych kliknięć przed zamówieniem. W obecnej wersji integry w AP też są kliknięcia ale działa to stabilniej i szybciej niż w Nextisie. Aby nie rzucać słów bez pokrycia wspomnę, że mieliśmy okazję testować Nextisa również w Inter-Team. Według ówczesnego handlowca testowaliśmy go jako pierwsi w swojej filli. Swoje spostrzeżenia przekazaliśmy firmie i tak na prawdę w okresie testowania nic się nie zmieniło, a korzystało się tragicznie. Od wyszukiwania, po zamawianie i przedstawienie oferty (zamienników). Podsumowując - technika i możliwości idą do przodu, a konkurencja nie śpi na tym polu. Firma otwiera kolejne filie nie dbając o komfort i polepszenie współpracy z partnerami biznesowymi - wystarczy dodać do całości ubogą ofertę (producentów) w firmie i robi się przepaść w stosunku do konkurencji, a szkoda bo tracimy na tym wszyscy.

Odpowiedz