Pozycja firmy Inter Parts coraz silniejsza

2 listopada 2016, 9:51

Firma Inter Parts, świętująca w bieżącym roku 25-lecie istnienia może pochwalić się rosnącą pozycją na rynku części zamiennych w Polsce. Dystrybutor, oferujący w swoim portfolio produkty do samochodów osobowych, motocykli oraz wyposażenie warsztatów, systematycznie rozwija swoją sieć sprzedaży.

Obecnie spółka prowadzi sprzedaż poprzez 23 oddziały na terenie Polski oraz dział hurtowy, zlokalizowany w Stawigudzie koło Olsztyna.

Dzięki współpracy z firmą Inter Land, stanowiącą platformę zakupową i logistyczną, znacznemu poszerzeniu uległa oferta produktowa. Dodatkowo wymierne efekty przynoszą realizowane projekty marek własnych. Obecnie dystrybutor może pochwalić się kilkunastoma markami wyłącznościowymi, znajdującymi coraz większe uznanie w oczach konsumentów, zarówno hurtowych, jak i detalicznych. Najświeższą pozycję stanowi sztandarowy produkt branży motoryzacyjnej, bez którego nie obejdzie się żaden kierowca – zapachowy zimowy płyn do spryskiwaczy. Produkt ten powiększył rodzinę produktów ProWipe, oferującą także wycieraczki samochodowe. Niezawodność nowego płynu  – podobnie jak w przypadku oferty części – gwarantuje sprawdzony dostawca, obecny na rynku motoryzacyjnym od wielu lat.

To jednak nie wszystko. Na półkach w hurtowniach oraz na montażu w warsztatach obecne są: elementy układu hamulcowego Vacaro, akumulatory Voltaro, sprężyny Proflex, sprzęgła Kraftex, przeguby Procaro, cewki Ipower, wahacze Suspex, napinacze Motoro, narzędzia warsztatowe HST i akcesoria Iprotec. Te elementy oferty stanowią doskonałą alternatywę ekonomiczną i jakościową do uznanych marek.

Z początkiem 2015 roku Inter Parts dołączył do grupy zakupowej Nexus Automotive International, czego efektem są między innymi korzystniejsze warunki cenowe i współpraca z międzynarodowymi dostawcami części zamiennych. Dzięki temu spółka rozwija swoją ofertę o kolejne ważne pozycje produktowe. Do sprzedaży wprowadzono m.in. termostaty z grupy Drive+. Nową linię stanowią aż 123 referencje i dedykowane są dla większości marek i modeli samochodów osobowych. Nieco wcześniej gamę produktów Drive+ zasiliły linki do samochodów osobowych oraz elementy montażowe układu wydechowego.

Obchody 25-lecia firmy były także okazją do zaangażowania się spółki w działalność społeczną. Wraz z Fundacją Never Ever Give Up powstała kampania Bezpiecznie Razem do celu, której nadrzędnym celem jest edukowanie kierowców i innych użytkowników drogi jak bezpiecznie poruszać się w ruchu miejskim i poza nim. Akcja propaguje zasady jednego metra odstępu od rowerzystów na drodze, używania przez fanów jednośladów odpowiedniego oświetlenia, a także edukuje w tym zakresie najmłodszych. Jak zapewnia dystrybutor, kampania spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem i będzie kontynuowana w przyszłym roku.

Bieżący rok upłynął dystrybutorowi pod hasłem Jubileum, flagowej akcji z okazji rocznicy. Akcja sprzedażowa przygotowana dla klientów hurtowych zgromadziła ponad 700 uczestników, a łączny koszt nagród przekroczył 1,5 miliona złotych. Finałem promocji była Gala zwycięzców, połączona z mini-targami, na której pojawiło się kilkudziesięciu dostawców z całego świata.

Multipromocja to nie jedyna akcja skierowana do klientów hurtowych. Dystrybutor na ostatni kwartał roku przygotował szereg akcji na produkty sezonowe, które ułatwiają przygotowanie auta do okresu jesienno-zimowego. Wśród nich znajduje się akcja na akumulatory Voltaro, Banner i Bosch, wycieraczki ProWipe, a także oleje silnikowe Castrol, Mobil i Lotos, żarówki Philips i Osram. Ponadto firma premiuje zakupy marek Vacaro, Zimmermann, Denso, Nissens, KYB, GKN, Auto Starter, Kolbenschmidt, Steinhof i Tedgum. Pełny opis promocji przygotowanych przez Inter Parts dostępny jest na portalu promocyjnym www.promocje.interparts.pl, a także stronie internetowej Inter Parts.

Artykuł sponsorowany Inter Parts

Dowiedz się więcej

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

qswis, 3 listopada 2016, 19:29 0 0

Jak się kiedyś Fota z Intercarsem biła to skorzystal na tym profil. Po cichu wszedł ze swoimi towarami do grupy fota. Teraz o 2 miejsce bije się Hart, interteam, gordon z partnerem i profilem a Interarts po cichu wypycha profila od ich grupy.
Teraz sprzedaż rośnie chyba w każdej firmie. ale jak będzie jakiś chwilowy zastój to może się zrobic bardzo ciekawie. partner się sprzeda, nexus rozwinie... co na to pozostali?

Odpowiedz

Michaś, 4 listopada 2016, 18:22 0 0

Sztandarowy produkt to zapachowy płyn do spryskiwaczy, brawo!!!!!
A tak na poważnie to może w końcu ten ancymon Grześ DOA w końcu by dojechał do mnie bo nie był ze 2 lata,

Odpowiedz

Rony, 8 listopada 2016, 22:30 0 0

W wielu komentarzach widzę "Profil" - widać że powoduje u wielu ciężkostrawność.
To cieszy.
Piszcie tylko prawidłowo - Moto Profil, ProfiAuto :)

Odpowiedz