Nowość w ofercie RAVENOL

, 28 października 2016, 12:27

Ofertę firmy RAVENOL poszerzył w pełni syntetyczny olej silnikowy w technologii CleanSynto. Jest on przeznaczony do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.

Olej jest przeznaczony do zastosowania we wszystkich warunkach eksploatacji w samochodach osobowych firmy Daimler. Zmniejsza tarcie i opory pracy wyraźnie ograniczając zużycie paliwa. Zapewnia też doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika zwiększając bezpieczeństwo w początkowej fazie pracy oraz pozwala na wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Przyczynia się do ochrony środowiska poprzez redukcję emisji spalin dzięki znacznej oszczędności paliwa. Skutecznie zapobiega zatykaniu filtra cząsteczek stałych.

Wskazówki dotyczące zastosowania:

Stosowany jako paliwooszczędny olej o niskim współczynniku tarcia w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych w samochodach osobowych firmy Daimler, również z filtrem cząsteczek stałych. Opracowany specjalnie jako wielosezonowy olej silnikowy typu Low SPash zgodnie ze specyfikacją MB 229.52 i odpowiedni dla BlueTEC OM642.


Specyfikacje oleju: API SN, ACEA C3

Dopuszczenia: MB-Approval 229.51, MB-Approval 229.52, MB-Approval 229.31

Rekomendacje: Chrysler MS -11106

Dowiedz się więcej

Nowe procedury RAVENOL
Nowe procedury RAVENOL

Od 1 października startuje kolejna edycja profesjonalnych instrukcji serwisu olejowego automatycznej skrzyni biegów. Procedury wymiany płynu dodawane są do przedstawionych na plakacie produktów o pojemności 4L, 10L, 20L, 60L, 208L. To ostatnia tegoroczna edycja instrukcji dodawanych do kluczowych produktów marki RAVENOL. Instrukcje obejmują: RAVENOL DCT/DSG Getriebe Fluid – Procedura wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegów […]

Ravenol przedstawia płyn najnowszej generacji
Ravenol przedstawia płyn najnowszej generacji

Ravenol przedstawia najnowszej generacji płyn RAVENOL ATF SP-IV RR. Opracowany specjalnie dla 8-biegowych przekładni automatycznych Hyundai i Kia. Sformułowany na bazie syntetycznych olejów bazowych PAO (polialfaolefiny) ze specjalnie dobranymi dodatkami oraz inhibitorami zapewniającymi stabilność termiczną, stabilność utleniania oraz niezmienny współczynnik tarcia. Wpływa on korzystnie na funkcjonowanie przekładni, gwarantując ochronę przed zużyciem w trudnych warunkach. Płyn […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!