Dynamiczna kampania podkreśla, że TRW to „prawdziwy oryginał”

, 26 października 2016, 13:06

Multimedialna kampania marketingowa TRW „True Original – Prawdziwy Oryginał” została zainaugurowana na rynku europejskim dokładnie rok temu, a jej trzy pierwsze etapy, nakierowane na promocję różnych produktów TRW, uzyskały jak dotąd ponad dwa miliony odsłon w serwisie YouTube. Kampania ma przypominać, że marka TRW jest Prawdziwym Oryginałem.

Ben Smart, Global Marketing Director w TRW Aftermarket, objaśnił koncepcje kryjące się za hasłami marki: „Kompetencje w zakresie oryginalnego wyposażenia TRW są bardzo szerokie, czego dowodem są produkty tej marki zamontowane w ponad połowie nowych pojazdów na świecie. Z czasem zauważyliśmy, że akronim „OE” stał się zniekształcony, ogólnikowy i był nadużywany. Ta kampania nadaje nowego znaczenia określeniu „oryginalny” przez ponowne skoncentrowanie się na jego prawdziwym znaczeniu.

„Naszym zamiarem jest, aby to określenie kojarzyło się całemu rynkowi z marką TRW i wszystkim, co ona oznacza. Mówiąc, że TRW jest „Prawdziwym Oryginałem”, mamy na myśli całościowe podejście: sposób naszego działania, wszystko, co mówimy i robimy, oraz pasję i zaangażowanie, jakie wkładamy w rozwój produktów i usług.”

Pierwszy etap kampanii koncentrował się na ofercie niezwykle istotnych dla bezpieczeństwa, innowacyjnych klocków hamulców TRW, druga część objęła amortyzatory, a trzecia informowała, że dzięki 100-letniemu dziedzictwu oferta części do układów kierowniczych i zawieszeń stawia markę TRW na pozycji światowego lidera. Czwarty rozdział historii „True Original – Prawdziwe Oryginały”, koncentrujący się na wiodącym na rynku asortymencie tarcz hamulcowych, został opublikowany w ostatnim miesiącu.

„Biorąc pod uwagę to, w jaki sposób TRW podchodzi do bezpieczeństwa wszystkich użytkowników dróg oraz jak przenosi swoje doświadczenie OE do oferty Corner Module, a także pomysłowość i dynamizm pracowników, połączone z wyjątkowym podejściem do klientów na poziomie lokalnym i globalnym, nasuwa się jeden wniosek — TRW jest „Prawdziwym Oryginałem”, ” podsumowuje Ben.

Kampania jest prowadzona w następujących krajach: Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii, Polsce, Portugalii, Rosji, Hiszpanii, Turcji i Wielkiej Brytanii. W odpowiednim czasie będzie ona promowana we wszystkich oddziałach TRW na całym świecie.
 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!