Promechanik wybiera mądrze

, 6 października 2016, 9:10

Ruszył ogólnopolski program wspierania partnerskich relacji biznesowych. Jego organizatorem jest firma Profix, właściciel takich marek jak PROLINE, LAHTI PRO i TRYTON. Akcja ma zachęcić warsztaty samochodowe do korzystania z oferty narzędziowej placówek handlowych działających w ramach programu „Sklep Patronacki PROLINE”. Wysokiej jakości produkty dostępne od ręki i liczne promocje to tylko kilka argumentów przemawiających za odwiedzeniem takiego sklepu.

Ilu mechaników, tyle różnych preferencji i oczekiwań wobec używanych narzędzi. Wybór optymalnych rozwiązań w zakresie wyposażenia warsztatu to decyzja bardzo istotna z punktu widzenia efektywności i ergonomii pracy. Jest ona szczególnie trudna do podjęcia w warunkach wysoko konkurencyjnego rynku, a co za tym idzie mnogości dostępnych marek i rozwiązań.


 

Promocja bezpośrednio u lokalnego dystrybutora
Startująca na przełomie września i października akcja, dedykowana dla profesjonalnych warsztatów samochodowym w Polsce, ma na celu przekonanie zarówno ich właścicieli, jak i pracujących w nich mechaników, że narzędzia marki PROLINE stanowią najlepszy wybór zastosowanych rozwiązań. Dzięki specjalnej ofercie promocyjnej, warsztat może skompletować pełen zestaw modnej i wygodnej odzieży ochronnej LAHTI PRO.


– Nasza nowa Akcja Promocyjna chce zwrócić uwagę mechaników, na fakt, że wysokiej jakości narzędzia PROLINE, które z powodzeniem można wykorzystywać w codziennej pracy są dostępne bezpośrednio w lokalnych sklepach z narzędziami. W zdecydowanej większości przypadków skorzystanie z oferty pobliskiego sklepu oznacza oszczędność czasu i możliwość skorzystania z ofert promocyjnych. Nasza akcja ma zachęcić do nawiązywania i poszerzania partnerskich relacji między sklepami z narzędziami i warsztatami. Wiele sklepów już w tej chwili stosuje specjalne programy rabatowe dla odbiorców biznesowych. Korzystają z nich z powodzeniem firmy budowlane i montażowe. Dlaczego nie miałyby teraz skorzystać z nich także i warsztaty?  – informuje Joanna Woźniak, Dyrektor Marketingu w firmie Profix.


 

Zawsze lepiej jest wiedzieć więcej!
Dodatkową zachętą do zapoznania się z ofertą lokalnego sklepu z narzędziami jest program sprzedaży premiowej. Jego zasady są proste i oparte o standardy powszechnie znane na rynku. Aby otrzymać praktyczne ubrania robocze należy w ciągu trzech miesięcy wydać na zakupy narzędzi marki PROLINE tylko 300 złotych (brutto). Warto przy tym wiedzieć, że wraz ze wzrostem wydatkowanej kwoty, rośnie atrakcyjność produktów promocyjnych. Podczas zakupu u lokalnego dystrybutora narzędzi PROLINE za kwotę 700 zł, uczestnik promocji może wybierać między coraz bardziej popularnymi obecnie kurtkami typu softshell, butami ochronnymi, spodniami roboczymi, czy bluzami marki LAHTI PRO. Otwiera to drogę do skompletowania wygodnych ubrań roboczych, które podniosą  prestiż warsztatu.


W promocji biorą udział Sklepy Patronackie PROLINE. Warunkiem niezbędnym do otrzymania wybranych artykułów promocyjnych jest rejestracja na stronie internetowej przygotowanej specjalnie do tej akcji (www.promocja.proline-tools.pl).


– Serdecznie zachęcamy właścicieli warsztatów i mechaników do wypełnienia formularza zamieszczonego na stronie internetowej akcji. Pozwoli to nam na bieżąco informować o kolejnych nowościach produktowych. A zapewniam, że w ciągu najbliższych miesięcy będzie ich naprawdę wiele. Dodatkowo w czasie obowiązywania promocji prześlemy do zarejestrowanych uczestników szereg ciekawych informacji dotyczących narzędzi najczęściej wykorzystywanych w zakładach mechaniki samochodowej. – podsumowuje Joanna Woźniak. 

Dowiedz się więcej

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!