Nowości Liqui Moly na targach Automechanika 2016

, 21 września 2016, 13:06

Firma Liqui Moly miała swoje stoisko w hali, w której przeważali producenci olejów silnikowych. Nowości produktowe, zaprezentowane podczas imprezy nie ograniczają się jednak tylko do olejów.

Rozmiar stoiska Liqui Moly świadczy o pozycji tej firmy jako producenta środków smarnych w Niemczech oraz na całym świecie. Mówiąc wprost, jest ona bardzo popularna. Na stoisku spotkaliśmy polskich przedstawicieli marki, którzy opowiedzieli nam o wszystkich nowościach, prezentowanych we Frankfurcie premierowo.

Płyn do demontażu wtryskiwaczy w silnikach z Common Rail jest uzupełnieniem oferty Liqui dla warsztatów – Proline.

– „Jest to kombinacja kilku rozpuszczalników, której zadaniem jest wniknięcie do gniazda wtryskiwacza tak, by ułatwić jego zdemontowanie. Siła, którą trzeba użyć do wyjęcia wtryskiwacza jest bardzo istotna dla jego parametrów. Jeśli używamy ściągacza hydraulicznego lub innych podobnych metod, istnieje ryzyko, że wtryskiwacz minimalnie wydłuży się podczas demontażu, przez co straci wzorcowe parametry." – referował Rafał Kobza, specjalista ds. technicznych w Liqui Moly Polska.

Uzupełnieniem pierwszej nowości jest środek do ponownego montażu wtryskiwaczy. Jest to pasta ceramiczna, która pod wpływem temperatury nie wchodzi w reakcje z aluminiową głowicą. Eliminowany jest więc problem występowania korozji.

Oba powyższe produkty są już dostępne w polskiej ofercie firmy. Niebawem dołączy do nich także kolejna nowość – oleje do silników Forda (0W30) i silników Volvo (0W20). Te silniki wymagają olejów oszczędzających paliwo ze względu na technologię bezpośredniego wtrysku paliwa.

Na poniższym zdjęciu przedstawione zostało urządzenie do dynamicznej wymiany oleju w automatycznych skrzyniach biegów Gear Tronic. Więcej o tym produkcie piszemy w artykule.

Firma Liqui Moly prezentowała także pełną gamę dodatków do paliwa oraz środków czyszczących, np. zapchane filtry DPF czy zawory EGR.


Dowiedz się więcej

Usportowione samochody – jaki olej stosować?
Usportowione samochody – jaki olej stosować?

Silniki niektórych dzisiejszych samochodów „cywilnych”, stopniem wysilenia dorównują autom wyczynowym sprzed lat. Specjaliści Liqui Moly radzą, jak dobierać olej do mocnych, turbodoładowanych jednostek. Bez względu na wiek czy segment rynkowy, samochody o charakterystyce sportowej wyróżnia pewna szczególna cecha. To założone przez konstruktorów przystosowanie do permanentnego korzystania przez ich kierowców z pełnych osiągów silnika. I choć […]

Gear Tronic – sposób na wymianę oleju w automatycznej skrzyni
Gear Tronic – sposób na wymianę oleju w automatycznej skrzyni

Systematycznie rośnie popularność pojazdów wyposażonych w automatyczną skrzynię biegów, w której bardzo istotna jest regularna wymiana oleju. W czynności tej może pomóc nowe urządzenie LIQUI MOLY Gear Tronic. Olej w przekładni automatycznej powinien być wymieniany co 80 do 120 tys. km przebiegu lub co cztery do sześciu lat. Przede wszystkim zależy to od zaleceń producenta pojazdu, […]

Największy problem Diesla rozwiązany – sposób na zapychający się DPF
Największy problem Diesla rozwiązany – sposób na zapychający się DPF

Zapychający się filtr DPF to powszechna przypadłość wielu diesli. Jest jednak sposób, by uniknąć tego problemu. Opracowała go firma Liqui Moly. Zapychający się DPF – co robić? Od 2011 roku zaczęła obowiązywać norma emisji Euro 5, która wymogła znaczące obniżenie emisji cząstek sadzy w przypadku silników Diesla. Aby ją spełnić, zaczęto powszechnie montować filtry cząstek […]

Komentarze

Brak komentarzy