Co Delphi pokaże podczas Automechaniki?

, 24 sierpnia 2016, 15:45

Delphi weźmie udział w wystawie Automechanika we Frankfurcie, między 13 a 17 września 2016 r. Zaprezentuje tam pełną ofertę dedykowaną na rynek części zamiennych: od hamowania i prowadzenia, poprzez zarządzanie silnikiem, wtrysk paliwa, łącznie z diagnostyką, w tym układów Diesla.

Przedstawiciele Delphi będą dostępni na stoisku, by porozmawiać o najnowszych aftermarketowych produktach, rozwiązaniach Diesla oraz diagnostyce i szkoleniach, wytłumaczą również na czym polegają sieci Delphi Service Center oraz Delphi Diesel Center.

Ponadto Delphi zaprezentuje przyszłość pojazdów – najnowszą 48-voltową technologię łagodnej hybrydy. Wraz z wprowadzeniem w Europie w 2021 r. nowych regulacji prawnych, 48-voltowy system łagodnej hybrydy zajmie miejsce pomiędzy pojazdami napędzanymi konwencjonalnie, a hybrydami i pojazdami elektrycznymi. Przewiduje się, że do 2025 r. jednym na każde dziesięć pojazdów sprzedanych na całym świecie będzie właśnie 48-voltowa łagodna hybryda.

Pozostałe atrakcje to między innymi:

  • Prezentacje diagnostyki, w szczególności uruchomienie nowego urządzenia diagnostycznego Delphi Diagnostic Solution Flash pass-thru.
  • Nowe, regenerowane i naprawiane w sieci Delphi wtryskiwacze i turbosprężarki.
  • Przegląd filtrów cząstek stałych (DPF) oraz prezentacja urządzenia HK1400 Universal Cambox do diagnostyki pompowtryskiwaczy, stołu do testowania wtryskiwaczy Common Rail kompatybilnego z PC oraz urządzenia testującego wtryskiwacze, YDT-35 przygotowane przez Hartridge.


Delphi zaprezentuje pełną gamę swoich produktów i usług na stoisku C12 w hali 4.0 w dniach 13-17 września 2016.

Dowiedz się więcej

Zasady działania czujników w pojeździe
Zasady działania czujników w pojeździe

Firma Delphi posiada w swojej ofercie czujniki wykorzystujące trzy rozwiązania technologiczne. Są to czujniki: magnetyczne, Halla i magneto-rezystancyjne. Czym się różnią i gdzie są stosowane? Czujniki magnetyczne to czujniki bezstykowe, przekładają ruch mechaniczny na sygnały elektryczne, wykorzystując cewkę z biegunem i magnesem metalicznym. W czujnikach Halla przetwornik moduluje sygnał wyjściowy czujników w odpowiedzi na pole […]

Wielowarstwowy wyświetlacz w samochodzie – nowość [FILM]
Wielowarstwowy wyświetlacz w samochodzie – nowość [FILM]

Delphi ma zamiar wprowadzić trójwymiarowy wyświetlacz do pojazdów osobowych. Rozwiązanie zostało początkowo opracowane dla branży hazardowej i było wykorzystywane w kasynach. Wkrótce może się pojawić w każdym samochodzie, półciężarówce czy SUVie. Opracowany przez Delphi, trójwymiarowy klaster zwany „wyświetlaczem wielowarstwowym” umożliwia dynamiczną personalizację wyświetlaczy zainstalowanych w pojeździe i oferuje doznania wizualne nieporównywalne z tymi, jakie oferowały […]

Komentarze

Brak komentarzy