Dodatek do benzyny Bizol

, 10 sierpnia 2016, 9:12

W ostatnich latach można zauważyć znaczny wzrost popularności silników z zapłonem iskrowym. Taka tendencja nie dziwi, ponieważ nowoczesne silniki benzynowe z bezpośrednim wtryskiem poza świetnymi osiągami legitymują się coraz niższym spalaniem. Jednakże takie silniki wymagają wysokiej jakości paliwa, o które szczególnie trudno gdy nie mamy w pobliżu naszej sprawdzonej stacji.

Paliwo słabej jakości, o niskiej liczbie oktanowej może doprowadzić do obniżenia dynamiki a nawet do spalania stukowego, a tym samym bardzo poważne uszkodzić silnik. Chciałoby się żeby taki scenariusz, szczególnie teraz, w sezonie wakacyjnym, kiedy wielu z nas spędza miłe chwile,  wyczekiwanego urlopu, pozostał tylko w teorii.


Problem spalania stukowego jest także bardzo powszechny w motor sporcie. Silniki które często znacznie różnią się od swych seryjnych pierwowzorów, wysilone, pracujące na wysokich obrotach i wysokim stopniu sprężania są w ogromnych stopniu narażone występowanie spalania stukowego. Często aby sobie z tym poradzić, zamiast w nieskończoność regulować zapłon, wystarczy zwiększyć liczbę oktanów w paliwie.


Dodatek do beznyny Bizol Octane Power+ G81  to na wakacjach oprócz balsamu do opalania „must have” każdego kierowcy samochodu z silnikiem benzynowym, wybierającego się na wakacje gdzie może zabraknąć sprawdzonych stacji. Ale Również dla entuzjastów motor sportu, dodatek Bizol Octane Power+ G81 dolany do pełnego baku podnosi liczbę oktanową nawet o 10 pkt., co zapobiega bardzo niebezpiecznemu dla silnika spalaniu stukowemu. Ponadto wygładza proces spalania mieszanki czyli zapobiega szarpaniu, a także podnosi moc i obniża zużycie paliwa.


Bizol Octane Power+ dostępny jest podręcznej buteleczce o pojemności 250 ml która wystarczy na 75 litrów paliwa. Wystarczy tylko wlać zawartość do pełnego baku i cieszyć się zdrowym, dynamicznym silnikiem.

Dowiedz się więcej

Bizol Green Oil specjalnie dla silników z systemem start-stop
Bizol Green Oil specjalnie dla silników z systemem start-stop

Obecnie 60% samochodów wyprodukowanych w UE jest wyposażonych w system start-stop. Jego działanie istotnie obciąża panewki w silniku, nie służy też turbosprężarce. Olej Bizol Green Oil, stworzony specjalnie do samochodów poruszających się w ruchu miejskim, ma być receptą na te problemy. Ford przewiduje, że do końca 2017 roku system start-stop znajdzie się w ponad 70% […]

Nowy olej BIZOL PROTECT 0W40
Nowy olej BIZOL PROTECT 0W40

Z olejem silnikowym jest jak z zawodnikiem pięcioboju nowoczesnego. Jeśli jest dobry w jednej dyscyplinie, będzie się chwilowo wyróżniał, ale przepadnie w średniej stawce w czasie całego dystansu. Na dystansie 15 lub coraz częściej 30 tysięcy kilometrów między wymianą oleju radę dają tylko najlepsi. Czym wyróżnia się rynkowa nowość – BIZOL PROTECT 0W40? BIZOL PROTECT […]

Co to znaczy, że olej jest syntetyczny?
Co to znaczy, że olej jest syntetyczny?

Oleje syntetyczne słyną z odporności na utlenianie, właściwości czyszczących, dobrego smarowania w niskich jak i wysokich temperaturach, niskiego stopnia odparowywania, zmniejszenia zużycia paliwa oraz ochrony silnika przed zużyciem. Czy jednak każdy olej oferowany jako syntetyczny na pewno takim jest? Przedstawiamy artykuł specjalistów z firmy Bizol. Problemem jest fakt, że dziś prawie każdy dostępny na rynku […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

M62B44, 11 sierpnia 2016, 11:25 1 0

Wyższa liczba oktanowa nie podnosi mocy, w silnikach benzynowych mamy czujniki spalania stukowego - więc ecu samo koryguje zapłon w stosunku do tego jakie paliwo mamy zalane, żadne dodatki, ani tankowanie benzyny 98 do silników przystosowanych do spalania 95 nie podniesie mocy, ani nie obniży spalania.
Zamiast takich specyfików warto częściej wymieniać filtr paliwa i kontrolować stan całego układu paliwowego.

Odpowiedz

rewszc, 11 sierpnia 2016, 18:35 0 0

taki dodatek zapobiegnie utracie mocy spowodowanej korekcją zapłonu dla aut potrzebujących wysokiej liczby oktanowej lecz jeśli liczba oktanowa jest prawidłową z żądaną jej zwiększanie nic nie daje.

Odpowiedz