ZF pokaże we Frankfurcie to, na co wielu czekało

, 20 lipca 2016, 14:15

Podczas targów Automechanika 2016 we Frankfurcie, zaplanowanych na 13-17 września, nowa firma ZF Aftermarket chce zaprezentować swoje najnowsze technologie i rozwiązania przyszłości. Będzie to również prezentacja firmy po połączeniu ZF i TRW.

Nowa firma ZF Aftermarket ma zamiar zaprezentować, oczarować oraz wejść w interakcję ze swoimi gośćmi – przy pomocy przestrzeni wystawowej o wielkości 1 400 m kw. W Hali nr 2 (stoisko C90) oraz Hali nr 3 (stoisko A91), goście będą mieli okazję doświadczyć innowacyjnych technologii stosowanych w zaawansowanym pojeździe miejskim (Advanced Urban Vehicle) firmy ZF. Poznają również przyszłe rozwiązania, które powoli wkraczają do świata motoryzacji – digitalizacja Openmatics. ZF Aftermarket przedstawi również rosnące portfolio usług posprzedażowych na rynku części układów napędowych, zawieszenia, układów bezpieczeństwa i technologii układu kierowniczego marek: Sachs, Lemförder, TRW i Boge. Omówione zostaną również rozwiązania systemowe dla serwisów i partnerów biznesowych – m.in. dla warsztatów i operatorów floty samochodowej.

ZF Services i TRW Aftermarket połączone w jedną firmę ZF Aftermarket, nowego wicelidera globalnego rynku niezależnych usług aftermarketowych generuje ok. 35% dziennego zapotrzebowania warsztatów. ZF Aftermarket jest w stanie zaoferować atrakcyjną gamę rozwiązań serwisowych opartych na popycie, a uzupełnianym przez rynek renomowanych oryginalnych części zamiennych, dzięki czemu wzrasta poziom profesjonalizmu wszystkich podmiotów na rynku.

Mobilna innowacyjność w Hali nr 2 (C90)

Kluczowym produktem prezentowanym przez ZF będzie zaawansowany pojazd miejski (AUV). Jest on skonstruowany na bazie inteligentnego podwozia wraz z układem napędowym i systemami wspomagania kierowcy. Przy pomocy tylnej kamery, czujników USG oraz czujników podczerwieni samochód AUV jest w stanie sprawdzić przestrzeń miejską zanim jego asystent parkowania rozpocznie pracę. Kierowca może sterować pojazdem z zewnątrz, używając aplikacji na smartfonie.

AUV posiada zasilaną elektrycznie oś tylną i cechuje się kątem skrętu 75 na przedniej osi w celu zwiększenia zwrotności i układu kierowania – dzięki temu AUV stanowi doskonały przykład osiągnięć ZF w dziedzinach obniżonej emisji spalin, manewrowości pojazdu, bezpieczeństwa oraz zwiększonej mobilności w mieście. Zwiedzający będą mogli zapoznać również z różnorodnymi aplikacjami dla platformy telematycznej ZF „Openmatics” skierowanej do różnych grup docelowych.

Nowe produkty w Hali nr 3

Punktem kulminacyjnym targów Automechanika będzie prezentacja nowej architektury marki ZF Aftermarket, która obejmie zagadnienia związane z  przekładniami, elementami układu napędowego, osi, jednostek sterujących i mechanizmów różnicowych, części zawieszenia i układu kierowniczego, amortyzatorów, elementów napędowych, elementów gumowo-metalowych i produktów marki TRW w dziedzinie układów hamulcowych, hamulców bębnowych i układów rozruchowych oraz układu kierowniczego.

– „Podstawą naszej działalności są silne marki produktowe. Niezwykle cenne dla nas i naszych klientów są: Sachs, Lemförder, TRW, Boge oraz Openmatics. Zostaną one wkomponowane w naszą przyszłą strategię handlową. Będziemy je nadal rozwijać i promować ich indywidualną tożsamość przy jednoczesnej obsłudze, wprowadzaniu ich do obrotu i sprzedaży na globalnym rynku." –  mówi o rozwoju strategii Neil Fryer, dyrektor handlowy ZF Aftermarket.

We Frankfurcie zostanie zaprezentowana szeroka gama produktów, np. w portfolio produktów TRW znajdzie się system Corner Module – układ hamulcowy, układ kierowniczy oraz zawieszenia.

Wirtualna rzeczywistość

Podczas prezentacji na stoisku ZF zostanie wykorzystana wirtualna rzeczywistość dostępna w kinach 7D. Zwiedzający będą mogli skorzystać z doświadczeń firmy ZF za pośrednictwem rozwiązania 360̊, w zupełnie nowy sposób. Jest to drugie kino wirtualnej rzeczywistości w Niemczech.

Zindywidualizowane rozwiązania usługowe

W Hali nr 3 targów Automechanika firma ZF Aftermarket zaprezentuje też swoje portfolio usług dla warsztatów i partnerów biznesowych, np. dotyczące regeneracji, szkoleń i koncepcji warsztatów ZF Services [pro]Tech. Od kwietnia 2012 r., czyli od momentu wprowadzenia tej koncepcji w Niemczech, przystąpiło do niej ponad 5 300 uczestników, którzy corocznie korzystają z doświadczeń firmy ZF. Usługi ZF Services [pro]Tech odniosły też sukces w Wielkiej Brytanii, Austrii i Szwajcarii. W planach jest rozwijanie tych usług w kolejnych krajach. Od przyszłego roku koncepcja ta zacznie obejmować wszystkie informacje techniczne dotyczące produktów TRW.

– „Samochód jest rzeczywiście produktem technicznym, złożonym z licznych elementów mechanicznych wymagających serwisowania. Do warsztatów jednak wkracza też świat cyfrowy. Inteligentne powiązania systemów diagnostycznych, części oraz narzędzi pozwalają lub nawet wymagają zupełnie nowych procesów konserwacyjnych i naprawczych. ZF będzie w stanie dostarczyć innowacyjne rozwiązania również w tym zakresie. Kształtujemy też przyszłe rozwiązania warsztatowe" – przekonuje Helmut Ernst, szef nowej jednostki biznesowej ZF Aftermarket.

Sporty motoryzacyjne

Dla fanów motosportu firma ZF przygotowała w Hali nr 3 przegląd najnowszych technologii stosowanych w różnych seriach wyścigów: komponenty o wysokiej wydajności, takie jak moduły sprzęgieł i amortyzatory do pojazdów Formuły 1 oraz DTM. Firma ZF będzie odgrywać też ważną rolę podczas Mechanic Games, prowadzonych przez VREI, a będących częścią Automechaniki: zwiedzający będą mogli wziąć udział w wyścigu „Razor’s Crazy Cart XL" w Hali nr 3.
 

Dowiedz się więcej

ZF oficjalnym partnerem technologicznym zespołu Venturi Formula E
ZF oficjalnym partnerem technologicznym zespołu Venturi Formula E

ZF Friedrichshafen AG rozpoczął długoterminowe partnerstwo technologiczne z zespołem Venturi Formula E w rywalizacji w serii wyścigów FIA Formuła serii E. Od rozpoczęcia sezonu 2016/17, ZF będzie wspierał Venturi w rozwiązaniach stosowanych w układzie zawieszenia, symulacjach oraz testach. Głównym celem  partnerstwa jest opracowanie zupełnie nowego układu napędowego, który obejmie silnik elektryczny, przetwornicę i przekładnię. ZF, […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!