Nowa koncepcja: Inter Parts – Partner Handlowy

, 7 września 2005, 0:00

Wdrożenie nowego strategicznego konceptu firmy Inter Parts – Partnera Handlowego – ma już miejsce.
W ciągu roku na lokalnym rynku, na którym działa firma powstanie około 10 niezależnych punktów działających pod patronatem Inter Parts. Firmy te będą dalej zarządzane przez dotychczasowych właścicieli, ale jednocześnie będą realizować ustalone wcześniej wspólnie cele. Inter Parts ma nadzieję, iż połączenie własnych możliwości firm z potencjałem i doświadczeniem dystrybutora umożliwi skuteczne pozycjonowanie na tak konkurencyjnym rynku, jakim jest rynek części zamiennych. Jednym ze wspólnie realizowanych celów jest rozwój międzynarodowej koncepcji warsztatowej działającej w Polsce jako sieć EuroWarsztat.
Pierwszy punkt łączący obie koncepcje powstał w Węgorzewie. W lipcu 2005 do sieci EW przystąpił będący własnością Pana Zbigniewa Giebela warsztat samochodowy – Auto Naprawa Blacharstwo-Lakiernictwo, zaś jego sklep motoryzacyjny rozpoczął działalność pod patronatem Inter Parts.
Oficjalna prezentacja nowej placówki Eurowarsztat miała miejsce podczas odbywających się 16-17 lipca dniach Węgorzewa. Na stoisku wystawowym można było uzyskać wiele interesujących informacji dotyczących profilu działalności warsztatu. Zorganizowano również konkurs, w którym wystarczyło poprawnie odpowiedzieć na trzy proste pytania dotyczące EuroWarsztatu, by wziąć udział w losowaniu atrakcyjnych nagród.
Z kolei jako pierwsza pod patronatem Inter Parts rozpoczęła działalność firma „Garaż” Auto-Części z Brodnicy. Firma istnieje na rynku od kilku lat, współpraca z Inter Parts to jej kolejny etap rozwoju. Nawiązaniu współpracy w ramach konceptu Partner Handlowy towarzyszyło otwarcie nowego punktu sprzedaży przy ulicy Dworcowej 14.

Komentarze

Brak komentarzy